با حضورمعاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی :

دو مدرسه ۶ کلاسه استثنایی در یاسوج و چرام کلنگ زنی شد

یاسوج (پانا) - با حضور معاون وزیر و رئیس آموزش و پرورش استثنائی کشور کلنگ‌ دو مدرسه ۶ کلاسه استثنایی در یاسوج و چرام به زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
دو مدرسه ۶ کلاسه استثنایی در یاسوج و چرام کلنگ زنی شد

معاون وزیر و رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور در این مراسم با بیان اینکه ۴۰۵ مدرسه متوسطه حرفه ای در سطح کشور آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه را برعهده دارند اظهار کرد: مدارس متوسطه حرفه‌ای و پیش حرفه ای از سال ۱۳۸۲ برای آموزش دانش آموزان کم توان ذهنی آغاز به کار کردند و در حال حاضر ۹ هزار و ۹۶۰ دانش آموز در متوسطه پیش حرفه ای و ۷ هزار و ۵۶ دانش آموز در متوسطه حرفه ای مشغول به تحصیل هستند.

سید جواد حسینی افزود: ۱۵۸۰ کارگاه در دوره متوسطه اول پیش حرفه ای و ۱۳۸۶ کارگاه نیز در دوره متوسطه حرفه ای برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در حال فعالیت هستند.

او با اشاره به دانش آموزان تحت پوشش دوره متوسطه پیش حرفه ای گفت: دانش آموزان کم توان ذهنی، دانش آموزان چند معلولیتی و دانش آموزان با هوشبهر عادی که توانایی استفاده از محتوای آموزشی عادی را ندارند تحت پوشش مدارس متوسطه پیش حرفه ای قرار دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به اجرای طرح آجر به آجر گفت: این طرح به صورت جد در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.

هادی زارع‌پور خاطرنشان کرد: ظرفیت خیرین در طرح ساخت مدرسه به ۵۰ درصد رسیده است.

مدرسه ۶ کلاسه طوبی با مشارکت خیر مریم فرورد در طرح آجر به آجر در زیربنای ۶۵۰ متر مربع و مبلغ ۲/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان در شهر یاسوج احداث می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار