رویکرد خانه مطبوعات استان توسعه گرایانه باشد

اردبیل (پانا)- شهردار اردبیل گفت: رسانه یکی از ارکان اصلی توسعه فرهنگی است و لازم است هیات مدیره خانه مطبوعات استان رویکرد توسعه گرایانه داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد خانه مطبوعات استان توسعه گرایانه باشد

حمید لطف اللهیان در جریان دیدار مشترک با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان در موزه عمارت شهرداری ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای اعضای جدید هیات مدیره خانه مطبوعات بیان کرد: همچنان که در گذشته نیز شهرداری اردبیل بر حسب ماموریت ذاتی خود پشتیبان و همراه رسانه ها بوده است در حال حاضر نیز تلاش میکند با تعامل و همکاری بیشتر در راستای رسیدن به توسعه فرهنگی همقدم و همراه جامعه رسانه اردبیل باشد.
اوافزود: از آنجایی که رسانه یکی از ارکان اصلی توسعه فرهنگی بشمار میرود ضروری است اعضای خانه مطبوعات با تدوین برنامه جامع و راهبردی برای این دوره و سال های آتی مسیر انحرافی احتمالی رسانه های استان را اصلاح کنند.
شهردار اردبیل با بیان اینکه رویکرد و اقدامات خانه مطبوعات استان بایستی توسعه گرایانه باشد، گفت: در توسعه فرهنگی بایستی رفتارهای گفتاری و عملی خود را با یکدیگر مطابقت دهیم چرا که عقیده داریم رسانه ها یاریگر مدیریت شهری در توسعه همه جانبه شهر هستند.
مجتبی لاله رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان نیزدر دیدار مشترک با شهردار اردبیل گفت: در این دوره تلاش براین است تا برنامه ریزی دقیق و منسجم، متفاوت تر از دوره های قبل بتوانیم فضای رسانه ای استان را ساماندهی کنیم.
او ضمن تقدیر از حمایت های شهردار اردبیل از اصحاب رسانه بیان کرد: مشکل معیشت خبرنگاران و استقلال مالی اصحاب رسانه بعنوان مشکل اصلی این صنف نیز دغدغه اصلی هیات مدیره خانه مطبوعات است که امیدوارم با حمایت های مضاعف شما و پیشنهاداتی که اعضای هئیت مدیره به شهرداری اردبیل ارایه کرده بتوانیم این مشکلات را مرتفع کنیم.
مدیر عامل خانه مطبوعات استان نیز در این دیدار، ضمن تقدیر از حمایتهای شهرداراردبیل از جمله حمایتهای مالی و نامگذاری میدان خبرنگار که نشان از تکریم جایگاه خبرنگاران بود بیان کرد: از آنجایی که شهرداری اردبیل در چند سال اخیر از یک نهاد خدماتی به یک نهاد فرهنگی و عمرانی تبدیل شده است، بنابراین برای جامعه رسانه و مطبوعات استان نیز یک حامی تلقی می‌شود.
احمدی گفت: توسعه فرهنگی واقدامات فرهنگی شهرداری اردبیل با درنظر گرفتن اهمیتی که برای فرهنگ و هویت شهر قایل هستند، شایسته تقدیر است که رسانه ها نیز نقش تعیین کننده ای در این مسیرفرهنگی دارد.
او ادامه داد: تثبیت صلابت جامعه رسانه استان در کنار داشتن استقلال مالی قطعا منجر به آزادی رسانه‌ها و مانع از ایحاد تریبون یکطرفه به عنوان روابط عمومی یک نهاد خاص خواهد شد.
مدیر عامل خانه مطبوعات استان ضمن درخواست از شهردار اردبیل برای حمایت برای برگزاری گرامیداشت روز خبرنگار گفت: اهدای چند قطعه زمین بعنوان هبه به خانه مطبوعات استان با کاربری فرهنگی، حتما کمکی برای مطبوعات استان بوده و یادگاری از شما به عنوان شهردار فرهنگی خواهد ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار