رئیس پارلمان محلی قزوین:

وضعیت کرونا در قزوین نگران کننده است؛ شهروندان رعایت نمی کنند

قزوین (پانا) - رئیس پارلمان محلی قزوین با اشاره به وضعیت هشدار کرونا در قزوین، از شهروندان خواست پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۷۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت کرونا در قزوین نگران کننده است؛ شهروندان رعایت نمی کنند

حکمت اله داودی در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری برگزار شد، طی سخنانی ضمن اشاره به سالروز میلاد مقام معظم رهبری، با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی شهروندان، بیان کرد: متأسفانه آمار صعودی مبتلایان به کرونا، قزوین را به آستانه وضعیت هشدار و قرمز نزدیک تر کرده که این موضوع نگران کننده است.

داودی خاطرنشان کرد: نباید بیماری کرونا در جامعه عادی تلقی شود؛ این درحالی است که برخی از شهروندان نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک بی توجه هستند.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، اگر اوضاع این گونه پیش رود به مراتب وضعیت بدتری را نسبت به موج اول شیوع کرونا خواهیم داشت.

داودی همچنین آور شد: از شهردار قزوین خواسته شده تا تهیه ماسک توسط همه بخش های شهرداری و استفاده از آن به پرسنل ابلاغ شود. همچنین باید در ورودی مراکز خدماتی هم این موضوع کنترل شود تا دچار مشکل نشویم.

رئیس پارلمان محلی قزوین همچنین ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی، از تلاش های صورت گرفته از سوی پرسنل شهرداری در راستای کاهش آسیب های اجتماعی قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: در شورای پنجم چند مرحله کمک در بحث آسیب های اجتماعی به بهزیستی استان صورت گرفته است و مصوبات خوبی در این زمینه داشته ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار