تجلیل از برگزیدگان مسابقه عفاف وحجاب ناحیه دو شهر ری

شهر ری(پانا) _ مراسم تجلیل از بانوان اداری و تقدیر از برگزیدگان مسابقات عفاف وحجاب شهرستان با رعایت پروتکل بهداشتی با حضور شورای معاونین و فرماندهان بسیج برادر و خواهر همزمان با سالروز ولادت رهبر انقلاب در سالن جلسات اداره ناحیه دو شهر ری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان مسابقه عفاف وحجاب ناحیه دو شهر ری

علی یزدان پناه ضمن تبریک روز ولادت مقام معظم رهبری گفت:این گونه مسابقات در راستای امر عفاف وحجاب بسیار شایسته است ومی بایست از ترویج دهندگان این امر خطیر باشیم.
او در ادامه از حوزه بسیج دانش آموزی اداره ناحیه دو شهر ری درمورد برگزاری مسابقه مروارید در صدف که به مناسبت هفته عفاف وحجاب ومسابقه ولایت در ایام دهه کرامت برگزار شد تشکرکرد و گفت:این گونه مسابقات همواره مشوق خوبی برای هدایت حامعه به آرمانهای فرهنگی می باشد.
در ادامه رستمی مسئول بسیج دانش آموزی 502 حوزه‌ی آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری ضمن تقدیر از مدیریت ومعاونت پشتیبانی اداره گفت :مسابقات از سوی حوزه بسیج ۵۰۲ دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو باهمکاری معاونت اداری و پشتیبانی اداره برگزار گردید.

او در ادامه افزود:در پایان این جلسه به ۸ نفر از منتخبین مسابقه ولایت و به ۱۲ نفر از منتخبین مسابقه مروارید در صدف ویژه خواهران اداره جوایزی اهدا می گردد.

/خبرنگار:مریم ترکمان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار