ماموریت استاندار البرز به فرمانداران:

بازگشایی مدارس به بهترین شکل ممکن اجرا شود

کرج(پانا)- استاندار البرز به فرمانداران استان ماموریت داد تا به عنوان مسئول پروژه مهر در شهرستان ها پیگیر بازگشایی مدارس به بهترین شکل ممکن باشند.

کد مطلب: ۱۰۹۷۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس به بهترین شکل ممکن اجرا شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، عزیزالله شهبازی استاندار البرز گفت: در شرایط کرونایی هیچ راهی دیگری به جز بهره‌برداری از فضای مجازی و تکنولوژی‌های نوین نداریم.

استاندار البرز افزود: ضرورت دارد کارگروهی با مسئولیت معاون اقتصادی استاندار تشکیل شود و مشکلاتی که سر راه استفاده دانش آموزان برای استفاده از فضای مجازی وجود دارد، مورد بررسی قرار گیرد و برای حل موانع، راهکارهای مناسب ارائه شود.

استاندار البرز با بیان اینکه تفاهم نامه بین شورای عالی آموزش و پرورش استان و وزارت آموزش و پرورش در خصوص سند تحول بنیادین باید با تشکیل کارگروهی دنبال شود، خاطر نشان کرد: در غنی‌سازی اوقات فراغت تمامی دستگاه‌های مربوطه کمک‌های لازم را داشته باشند.

شهبازی گفت: برای پیگیری معوقات بازنشستگان نیز آماده پیگیری هستیم و به جد درصدد برطرف کردن دغدغه‌ها در این بخش هستیم.

وی با اشاره به اینکه توزیع اعتبارات آموزش و پرورش بر اساس سند آمایش استان صورت می‌گیرد و باید به این امر پایبند باشیم، متذکر شد: برای پروژه مهر نیز فرماندار به عنوان مسئولان این امر در شهرستان‌ها مامور هستند تا این مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

این مقام مسئول با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مدارس از 15 شهریور فعالیت خود را آغاز می‌کنند، تصریح کرد: در کمیسیون ماده 5 استان نیز مشکلات چند مدرسه غیر انتفاعی حل و فصل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار