معرفی داوران بخش عکس چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند

تهران(پانا) - داوران بخش عکس چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۰۹۷۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
معرفی داوران بخش عکس چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند

با اعلام دبیرخانه چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند، حسن غفاری، محمدحسین حیدری و سعید فرجی به عنوان داوران بخش عکس چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند معرفی شدند.
حسن غفاری متولد 1348 و دارای مدرک کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنر تهران است. او سابقه سال‌ها فعالیت به عنوان عکاس مستند اجتماعی با گرایش مردم شناسی خارج از فضاهای شهری را دارد و عضو انجمن عکاسان مطبوعات ایران است. در سوابق او فعالیت به عنوان عکاس چندین اثر سینمایی و همچنین جوایز متعددی از جشنواره‌ها و مسابقه‌های عکاسی دیده می‌شود.
محمدحسین حیدری متولد 1341 است و از سال 58 در حوزه اندیشه و هنر اسلامی شروع به کار کرد. حیدری در 23 عملیات دوران دفاع مقدس بعنوان عکاس حضور داشته است. دبیری مسابقات عکس عاشورا، جلوه میثاق، بسیج، عکس جوان راهیان نور و داوری بیش از 15 مسابقه عکس نیز ازجمله فعالیت های او است.
سعید فرجی متولد 1360 است که سابقه سال‌ها فعالیت به عنوان عکاس در عرصه رسانه‌ها را دارد. او همچنین کارگردانی و تصویربرداری مستندهایی چون «میرزا جواد»، «کاروان آزادی»، «آسیایی‌ها به غزه می‌روند»، «غرور یک ملت» را برعهده داشته است.
علاقمندان به شرکت در این بخش از جشنواره تا شنبه 15 شهریور ماه می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس www.festdoctv.com ضمن ثبت ‌نام، اثر خود را ارسال کنند. این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار