رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی استان خبر داد:

برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح استان زنجان

زنجان (پانا) - با توجه به اطلاعیه قبلی مبنی بر تعطیلی مدارس در مناطق با وضعیت قرمز، آزمون های ورودی مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح استان زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، محمد خندان رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی استان گفت: بر اساس مصوبات و مجوز ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا با وجود تعطیلی مدارس در برخی مناطق با وضعیت قرمز، آزمون های ملی در موعد اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد.

وی افزود: آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی در ۲۹ حوزه امتحانی و با شرکت 3056 داوطلب از ساعت ۹ صبح روز جمعه 99/04/20 همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

خندان در ادامه افزود: همچنین آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان راس ساعت ۹ صبح در ۲۴ حوزه امتحانی با شرکت ۳۰۵۶ نفر و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان با شرکت ۱۵۴۳ نفر دانش آموز راس ساعت ۱۴ عصر در ۱۲ حوزه امتحانی، روز جمعه مورخ 27/04/99 همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مرحله دوم آزمون های المپیادهای علمی با شرکت 122نفر از دانش آموزان استان در حوزه امتحانی دبیرستان نمونه دولتی روزبه ناحیه یک زنجان از 99/04/20 لغایت 99/04/26 به صورت صبح و عصر در ۱۲ رشته برگزار خواهد شد.

خندان تصریح کرد: در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی نیاز به مراجعه حضوری به مدارس جهت تایید کارت ورود به جلسه نیست.

شایان ذکر است کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی از طریق سامانه اینترنتی به نشانی www.sabtenam.zanjanedu.ir قابل چاپ بوده و کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان نیز از طریق سایت www.azmoon.medu.ir ‌پس از پرداخت وجه ثبت نام امکان پذیر خواهد بود.

گفتنی است با توجه به این که طبق دستورالعمل‌های بهداشتی توزیع هرگونه پذیرایی و آب آشامیدنی در زمان برگزاری آزمون‌ها ممنوع است، داوطلبان باید آب آشامیدنی شخصی به همراه داشته‌ باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار