جلسه توجیهی آموزشی مسئولان سازمان دانش‌آموزی مناطق 21گانه شهرستان‌های استان تهران

تهران(پانا)- با حضور رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی، معاون اداره مالی و رئیس و همکاران سازمان دانش‌آموزی اداره‌کل شهرستان‌های تهران و با شرکت مسئولان سازمان دانش‌آموزی مناطق 21گانه شهرستان‌های تهران اولین نشست حضوری تحت عنوان جلسه آموزشی_توجیهی با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توجیهی آموزشی مسئولان سازمان دانش‌آموزی مناطق 21گانه شهرستان‌های استان تهران

در ابتدای جلسه ابوالحسن قلی‌زاده رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل شهرستان‌های تهران ضمن خوش‌آمد‌گویی به همکاران و تبریک دهه کرامت بر اهمیت این جلسه تاکید و ابراز امیدواری کرد که همکاران با رعایت اصول بهداشتی از خود و خانواده خود مراقبت لازم را به‌عمل آورده و به دستور اخلاقی دین و بزرگان دینی که همان رعایت نظافت است بخصوص در این شرایط عمل کنند.

قلی‌زاده با تاکید بر اهمیت مسائل مالی و حقوقی در سازمان دانش‌آموزی ادامه داد: به‌همین دلیل امروز از رئیس اداره حقوقی،املاک و حمایت قضایی و همچنین معاون اداره مالی اداره کل دعوت کردیم تا موارد مورد نیاز را برای همکاران آموزش دهند.

سپس دکتر مصطفایی رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی با ارائه مقدمه‌ای از معانی مختلف حقوق و اهداف آن به بیان موارد آموزشی درباره تنظیم قرارداد،تفاهمنامه،عقد،ضمانت،فسخ و دیگر اعمال حقوقی پرداخت.

او با تاکید بر اهمیت مشورت‌های حقوقی هم در زندگی روزمره و هم در موارد شغلی گفت: در زمینه حمایت قضایی قصد داریم سامانه‌ای تعریف کنیم تا بتوانیم مرجع امنی برای امور قضایی همکاران باشیم زیرا خاواده آموزش و پرورش باید از یکدیگر حمایت کنند.

مصطفایی به اهمیت مادیات در زندگی اجتماعی اشاره و تصریح کرد: بیشتر قوانین حقوقی مربوط به امور مالی هستند زیرا این حوزه بیشترین اختلافات را ایجاد می‌کند.

در ادامه برنامه، غلامی و جواهری‌نیا کارشناسان سازمان داش‌آموزی اداره کل به بیان موارد مورد نظر خود درباره سامانه جذب، جشنواره فریادهای شادی، سایت نظارت، تولید محتوا برای شبکه شاد، سامانه نظارت و ارزیابی و جسنواره تابستان شاد پرداختند و همکاران مناطق نیز سوالات خود را مطرح کرده و با هم تبادل‌نظر و همفکری کردند.

در پایان جلسه پیروزان معاون مالی اداره کل و زارعین از اداره اسناد مالی نیز موارد مالی مورد نیاز همکاران را آموزش دادند.

در این جلسه بخشی از محتواهای آموزشی تولید شده در استان که در شبکه شاد بارگذاری شده‌اند برای همکاران نمایش داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار