رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت:

کاهش حساسیت های مردم نسبت ویروس کرونا نگران کننده است

رشت (پانا) - رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از قبیل زدن ماسک، شستشوی مداوم دست، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمعات، گفت: یکی از نگرانی هایی که در راستای مقابله با کرونا وجود دارد کاهش حساسیت های مردم نسبت به این بیماری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی است که می تواند به عنوان یک تهدید جدی تلقی شود.

کد مطلب: ۱۰۹۴۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
کاهش حساسیت های مردم نسبت ویروس کرونا نگران کننده است

به گزارش ندای گیلان، علی فتح اللهی در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت با قدردانی از زحمات و تلاش های همه اعضای این ستاد به ویژه مومنی زاده، فرماندار سابق در راستای کنترل نسبی این بیماری در سطح شهرستان رشت، گفت: در شرایطی که پیشرفته ترین کشورهای دنیا از جمله آمریکا در مقابل بحران کرونا دچار خسارات جبران ناپذیری در حوزه سلامت و اقتصاد شدند، باید قدردان همه زحمتکشان این حوزه باشیم که با وجود تحریم های بسیار سخت علیه کشور، توانستند در این زمینه موفق عمل کنند.

وی با بیان اینکه بحران کرونا به دو حوزه سلامت و اقتصاد جامعه ضربه وارد کرد، افزود: برای افق آینده باید واقع بینانه به موضوع بنگریم و با توجه به اینکه تاکنون هیچ واکسن و درمانی برای این بیماری کشف نشده است، باید خودمان را برای شرایط متفاوت و سخت نیز آماده کنیم.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از قبیل زدن ماسک، شستشوی مداوم دست، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمعات، گفت: یکی از نگرانی هایی که در راستای مقابله با کرونا وجود دارد کاهش حساسیت های مردم نسبت به این بیماری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی است که می تواند به عنوان یک تهدید جدی تلقی شود.

فتح اللهی با بیان اینکه تداوم وضعیت سفید و شرایط مناسب جهت کسب و کار نیازمند همکاری مردم و حفظ حساسیت آنان در قبال مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است، از مسافران و گردشگران نیز خواست: نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، جدیت لازم را داشته باشند.

وی همچنین در پایان سخنان خود، همکاری و هم افزایی بخش های مختلف جامعه در مقابله با بحران کرونا را الگویی موفق جهت پیشبرد امورات سایر حوزه ها دانست و اظهار کرد: کرونا به ما یاد داد اگر در کارهای سخت تعامل داشته باشیم می توانیم در همه عرصه ها پیروزمندانه عمل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار