رییس کمیته امداد شهرستان نیمروز اعلام کرد:

توزیع ۳۶۵ سبد غذایی بین نیازمندان شهرستان نیمروز

زاهدان (پانا) - رییس کمیته امداد شهرستان نیمروز گفت با مشارکت خیران نیکوکار ۳۶۵ سبد غذایی به ارزش ۷۳ میلیون تومان بین نیازمندان شناسایی شده این شهرستان توزیع شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۳۶۵ سبد غذایی بین نیازمندان شهرستان نیمروز

به گزارش اداره کل کمیته امداد، علیرضا شهرکی اظهار کرد: با همکاری خیران نیکوکار، ۳۶۵ سبدغذایی به ارزش ۷۳ میلیون تومان در اختیار نیامندان این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: دو هزار سبد ‌غذایی نیز در طول ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع شده است.

رییس کمیته امداد شهرستان نیمروز ادامه داد: امسال به دلیل شرایط و عدم برپایی سفره افطاری در قالب بسته های معیشتی با همکاری حوزه حمایت و سلامت خانواده اقدام شده است.

او یادآور شد: در حین آن ماه مبارک هماهنگی با فرماندار، دستگاه های اجرایی، نهادها، ارگان ها، سازمان ها و غیره با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش گسترده کشوری و بسیج همه دستگاه ها جهت تهیه سبد غذایی و توزیع در منازل نیازمندان انجام و خوشبختانه اقدامات موثری صورت گرفت.

شهرکی در پایان تصریح کرد: در خصوص اجرای رزمایش ملی اطعام مهدوی یک آشپزخانه جهت پخت غذای گرم در ماه مبارک رمضان و توزیع بین نیازمندان این شهرستان در چارچوب راهبرد طرح اطعام مهدوی(بخشش ایرانیان) افتتاح و همچنین با مرکز بهداشت شهرستان و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اقدام لازم صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار