مخالفت مجلس با تولید مسکن ۲۵ متری

ساخت مسکن کوچک جوانان را به تجردگرایی سوق می دهد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون عمران مجلس با تکذیب موافقت مجلس با تولید مسکن ۲۵ متری، گفت: ساخت مسکن کوچک، جوانان را به تجردگرایی سوق می دهد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مخالفت مجلس با تولید مسکن ۲۵ متری

به گزارش خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به موضوعات مطرح شده درباره موافقت مجلس با تولید مسکن 25 متری، گفت: این موضوعات مطروحه کاملا کذب بوده و مجلس به هیچ وجه موافق تولید مسکن زیر متراژ 40 متر نخواهد بود.

تولید مسکن 25 متری یا مساکن کوچک به هیچ وجه به صلاح کشور نخواهد بود

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تولید مسکن 25 متری یا مساکن کوچک به هیچ وجه به صلاح کشور نخواهد بود و مشکلات اجتماعی بسیاری را برای کشور به دنبال دارد.

تولید مسکن 25 متری مغایر با سیاست های کلان فرهنگی در کشور است

وی با بیان اینکه تولید مسکن 25 متری مغایر با سیاست های کلان فرهنگی در کشور است، افزود: این پروژه قطعا در تناقض با سیاست های شهرسازی و تولید مسکن در کلانشهرها است و این رویکرد در آینده ترکیب جمعیتی خانواده ها را دچار تغییر خواهد کرد.

رضایی کوچی گفت: تولید مسکن کوچک موجب می شود که عملا جوانان به زندگی مجردی و تجردگرایی سوق داده شوند، زیرا در خانه ای با متراژ 25 متر یک خانواده نمی تواند زندگی کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: حال تصور کنیم که یک خانواده دو نفره بپذیرند که مسکن 25 متری زندگی کنند، اما قطعا این خانواده زیر مسئولیت فرزندآوری نخواهد رفت، زیرا در چنین مسکنی نمی توان افراد را ترغیب به فرزآوری کرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: قطعا مجلس و اعضای کمیسیون کاملا مخالف تولید مسکن 25 متری هستند، زیرا چنین طرحی در کشور قابلیت اجرایی نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار