فرماندار ری:

عدالت‌محوری، دلسوز بودن، اخلاق‌مداری و دقت نظر از مهم‌ترین ویژگی‌های قضات و کارکنان قضایی است

شهرری (پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت عدالت‌محوری، دلسوز بودن، اخلاق‌مداری و دقت نظر از مهم‌ترین ویژگی‌های قضات و کارکنان قضایی است که در کنار برخورد قاطعانه قضات می‌تواند چشم‌انداز روشنی از احساس امنیت در بین مردم ایجاد کند.

کد مطلب: ۱۰۹۳۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
عدالت‌محوری، دلسوز بودن، اخلاق‌مداری و دقت نظر از مهم‌ترین ویژگی‌های قضات و کارکنان قضایی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ری، حسین توکلی کجانی، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در آئین تجلیل از قضات حوزه قضایی بخش کهریزک که به مناسبت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی در بخشداری کهریزک برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه کرامت و هفته قوه قضائیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در اولویت‌بخشی به وظایف قوه قضائیه اظهار کرد: عدالت‌محوری، دلسوز بودن، اخلاق‌مداری و دقت نظر از مهم‌ترین ویژگی‌های قضات و کارکنان قضایی است که در کنار برخورد قاطعانه قضات می‌تواند چشم‌انداز روشنی از احساس امنیت در بین مردم ایجاد کند.
فرماندار ویژه شهرستان ری با تأکید بر مطالبه‌گری در قوه قضائیه افزود: مطالبه‌گری زمانی در قوه قضائیه معنا پیدا می‌کند که مردم نسبت به دستگاه قضایی، احساس امنیت داشته و این دستگاه را امین خود بدانند تا مطالبه‌گری بر این مبنا شکل بگیرد.
توکلی کجانی بیان کرد: در موضوع ویروس کرونا با وجود برخی مخالفت‌ها مبنی بر آزادی زندانیان در شرایط شیوع این ویروس، با تدبیر مناسب قوه قضائیه تعدادی از زندانیان آزاد شدند تا کمترین آسیب در بخش کرونا را در زندان‌ها داشته باشیم که به واقع اقدامی قابل تقدیر است.
او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشتازی شهرستان ری در ارائه کمک‌های مؤمنانه گفت: در شرایط شیوع ویروس کرونا و با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی خوشبختانه هیچ گونه کمبودی در سطح کشور وجود نداشت که در این راستا برگزاری رزمایش‌های مؤمنانه‌ نیز بسیار موثر بود که شهرستان ری پیشتاز این موضوع بود.
توکلی کجانی ادامه داد: مسئولان شهرستان ری در سایه همدلی و هم‌افزایی با یکدیگر می‌توانند در مسیر رشد و توسعه گام برداشته و مشکلات مردم و حتی فراتر از آن مشکلات مهم خود را در سطح شهرستان و بخش برطرف کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار