ثبت بیش از 21 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل

اردبیل (پانا) – معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای اردبیل گفت 21 میلیون و 173 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید.

کد مطلب: ۱۰۹۳۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ثبت بیش از 21 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای اردبیل، حمیدرضا عبدی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان گرمی با بیان اینکه این میزان تردد توسط 66 سامانه تردد شماری در 3 ماه گذشته به ثبت رسیده افزود: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش 25 درصدی را نشان می دهد.
او میانگین سرعت استان در فصل بهار را 72 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: بخاطر شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مجموع تردد مبادی ورودی و خروجی استان 30 درصد کاهش یافته است.
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان با اشاره به اینکه بیشترین تردد با 1 میلیون و 922هزار مورد در محور اردبیل - آستارا و بالعکس به ثبت رسیده گفت: در محور اردبیل - مغان و بالعکس محدوده سه راهی صحرا 1 میلیون و557 هزار تردد و اردبیل سه راهی سرعین و بالعکس نیز1 میلیون و 435 هزار تردد به ثبت رسیده است.
عبدی، هوشمندسازی جاده های استان را از جمله برنامه های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای اردبیل دانست و تصریح کرد: علاوه بر 66 سامانه تردد شماری 40 دوربین نظارت تصویری،42 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و 2 سامانه توزین حین حرکت نیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار