معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

هنرجویان شاخه کاردانش رتبه‌های دوم و سوم کشوری را در مسابقات علمی کاربردی کسب کردند

کرمانشاه (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد هنرجویان شاخه کاردانش رتبه‌های دوم و سوم کشوری را در مسابقات علمی کاربردی کسب کردند.

کد مطلب: ۱۰۹۳۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
هنرجویان شاخه کاردانش رتبه‌های دوم و سوم کشوری را در مسابقات علمی کاربردی کسب کردند

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، محمدرضا بسامی معاون آموزش متوسطه با اعلام این خبر گفت: هنرجویان شاخه کارو دانش در مسابقات علمی و کاربردی کشور که به صورت همزمان در استان هرمزگان برگزار شد در رشته های خیاطی، امور اداری و زراعت شاخه کاردانش رتبه‌های دوم و سوم کشوری را کسب کردند.

وی افزود: این مسابقات به صورت دوسالانه در کشور از سطح هنرستان، شهرستان و استان در بین 96561هنرجو در سال 98 برگزار شد و از بین 226 هنرجو که به مرحله نهایی راه پیدا کردند در بخش تئوری و عملی این هنرجویان خوش درخشیدند.

بسامی در ادامه اظهار کرد: کسب این افتخارات نشان می‌دهد استان کرمانشاه پتانسیل افزایش جذب هنرجو با توجه به نیاز و آمایش سرزمینی را دارد و می‌توان با برنامه‌ریزی بر اساس مسیر تعبیه شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گام برداشت.

معاون آموزش متوسطه تصریح کرد: معاون آموزش متوسطه و مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی‌حرفه‌ای و کاردانش وزارت متبوع و همچنین معاون آموزش پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت از مدیرکل آموزش و پرورش و همکاران در استان بابت کسب رتبه‌های برتر توسط هنرجویان قدردانی و تشکر کردند.

اسامی هنرجویان که رتبه‌‌های دوم و سوم کشوری را به‌دست آوردند به شرح ذیل است.

فاطمه عمرملی، هنرجوی هنرستان فدک ناحیه 2 کرمانشاه رتبه دوم رشته خیاطی، سهیل امیری ساکنه هنرجوی هنرستان خوارزمی منطقه بیستون رتبه دوم رشته زراعت(کشاورزی)، فاطمه پرماه هنرجوی هنرستان نرگس خاتون شهرستان اسلام آباد رشته امور اداری رتبه سوم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار