مدیر دانش آموزی کردستان خبر داد:

همزمان با آغاز دهه کرامت؛ از دانش آموزان دختر جهادگر در عرصه تولید ماسک تجلیل شد

سنندج(پانا)- همزمان با سالرزو ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) روز ملی دختر و آغاز دهه کرامت، از دانش آموزان دختر جهادگر در عرصه تولید ماسک در شهر سنندج تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
همزمان با آغاز دهه کرامت؛ از دانش آموزان دختر جهادگر در عرصه تولید ماسک تجلیل شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، مراسم تجلیل از دانش آموزان دختر جهادگر در عرصه تولید ماسک در شهر سنندج با حضور معاون پرورشی و فرهنگی و مشاور امور بانوان و خانواده اداره کل، مسئول بسیج فرهنگیان استان و تعدادی از مسئولین آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج در هنرستان ارشاد بر گزار شد.

در این مراسم حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان، ضمن تبریک فرارسیدن ایام مبارک ماه ذی القعده و ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و برادر بزرگوارشان حضرت امام رضا(ع) نامگذاری ولادت با سعادت حضرت معصومه به عنوان روز دختران را با مسمی دانست و گفت: جایگاه و منزلت حضرت مصومه سلام الله علیها از لحاظ علم و تقوی، صبر و مردمداری اسوه و الگوی خوبی برای دختران امروز جامعه است .

وی ادامه داد: شما دختران جهادگر با ایثار و تلاش چند ماهه در تهیه و تولید ماسک در وضعیت بیماری کرونا ثابت کردید دختران نیروی موثر وکارآمد جامعه هستند.

در ادامه لیلا حیدری مشاور امور بانوان اداره کل نیز با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) وروز ملی دختران از مشارکت بسیج فرهنگیان استان در برنامه تجلیل دختران جهادگر وایثارگر کارگاه تولید ماسک تشکر کرد.

وی افزود: 15 کارگاه تولید ماسک در هنرستان های دخترانه سطح استان احداث و راه اندازی شده است که از اسفندماه 98 تاکنون بالغ بر 200 هزار عدد ماسک تهیه و پس از ایزوله و ضد عفونی توسط دانشگاه علوم پزشکی کردستان در بین بیمارستان ها، اقشار محروم مناطق حاشیه نشین و خانواده های نیازمند استان توزیع شده است.

در پایان این برنامه به صورت نمادین از 11 دانش آموز دختر جهادگر که از اسفند ماه بطور مداوم مشغول تهیه ماسک هستند تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار