تاکید فرماندار ری بر تقویت و فراهم کردن زمینه افزایش سمن ها

شهر ری(پانا)- فرماندار ویژه شهرستان ری اعلام کرد حضور سازمانهای مردم نهاد در تصمیم گیری های شهرستان ری بسیار موثر است و در این راستا باید زمینه ای فراهم شود تا با حضور افراد دلسوز و کارآمد تعداد سمن های شهرستان افزایش یابد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تاکید فرماندار ری بر تقویت و فراهم کردن زمینه افزایش سمن ها

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست سازمان های مردم نهاد گفت: در موضوع مقابله با ویروس کرونا سازمان های مردم نهاد با روحیه همدلی و انسجام در کنار دولت حضور دارند و تا به امروز سمن ها بویژه خیریه های شهرستان ری در راستای تامین معیشت خانواده های آسیب دیده از کرونا اقدامات موثری را انجام داده اند.
فرماندار ویژه شهرستان ری بیان کرد: در دهه های گذشته حضور و مشارکت سمن ها در عرصه های مختلف چشمگیر بود، اما در برهه ای نگاه به سازمان های مردم نهاد تغییر کرد و همین موضوع موجب آسیب هایی شد و با توجه به اهمیت فعالیت های سمن ها بایستی این سازمانهای تاثیرگذار بیش از پیش تقویت و حمایت شوند.
توکلی کجانی تصریح کرد: حضور سازمانهای مردم نهاد در تصمیم‌گیری های شهرستان ری بسیار موثر است و در این راستا باید زمینه ای فراهم شود تا با حضور افراد دلسوز و کارآمد تعداد سمن های شهرستان افزایش یابد.
او اظهار کرد: در رویکرد شفاف سازی سمن ها توجه ویژه ای شده است، چون شفافیت در تمامی امور موجب آگاهی و جلب رضایت مردم که مطالبه امروز جامعه خواهد شد.
معاون استاندار تهران افزود: سازمان های مردم نهاد در شهرستان موضوعات مهمی همچون اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی، مذهبی، خیریه ها، گردشگری، میراث فرهنگی، تاریخی، ورزشی و حقوق شهروندی را به عنوان اولویت کاری و تخصصی خود قرارداده و در مشارکت فعال و کارآمد در رفع مشکلات و دغدغه های شهرستان ری نقش آفرین باشند. البته مطالبه گری بایستی با رعایت اصول اخلاق مداری باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار