لیگ برتر ایران؛ شب جنجالی رویای قهرمانی را برای استقلال تمام کرد

تهران (پانا) –استقلال در شبی که 9 نفره شده بود مقابل فولاد خوزستان شکست خورد تا رویای قهرمانی در این فصل برای آنها به پایان برسد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر ایران؛ شب جنجالی رویای قهرمانی را برای استقلال تمام کرد

مسابقات لیگ برتر ایران پس از تعطیلی 117 روزه با برگزاری دیداری عقب افتاده از هفته هفدهم در شهر اهواز آغاز شد.

استقلال که در آخرین بازی پیش از تعطیل شدن لیگ برتر در سیرجان مقابل گل گهر تن به شکست داده بود، برای جبران این باخت و همچنین صعود به رده دوم جدول راهی اهواز شد و در جدال با شاگردان جواد نکونام در تیم فولاد خوزستان در شبی جنجالی که داور 3 کارت قرمز نشان داد، این تیم فولاد بود که پیروزی 2 بر یک رسید و به کسب سهمیه امیدوار شد.

در این بازی ابتدا روزبه چشمی در دقیقه 12 استقلال را پیش انداخت اما 15 دقیقه بعد موسی کولیبالی مدافع پیش کشیده فولاد کار را به تساوی کشاند. اوج اتفاق این بازی در دقیقه 45 رخ داد که علی کریمی هافبک استقلال به علت خطای شدید از زمین به صورت مستقیم اخراج شد و فرهاد مجیدی هم با اعتراض به تصمیم داور کارت قرمز گرفت.

در نیمه دوم فولاد که یک بار بیشتر داشت فشار را روی دروازه استقلال بیشتر کرد و در دقیقه 65 یک کارت قرمز دیگر برای استقلالی‌ها کافی بود تا کار حواد نکونام راحت شود. در این دقیقه عارف غلامی از زمین اخراج شد و با 9 نفره شدن استقلال نهایتا در دقیقه 80 مجتبی جباریان گل برتری فولاد را به ثمر رساند تا استقلال در رسیدن به رده دوم ناکام بماند و اختلافش با پرسپولیس به 11 امتیاز برسد. فولاد هم با این 3 امتیاز هم امتیاز با استقلال شد و حالا باید برای کسب سهمیه بیشتر تلاش کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار