رئیس مجمع خیرین مدرسه سازکاشمر:

خیرین با دیدن کمبودهای آیندسازان، واردعرصه مدرسه سازی می شوند

کاشمر(پانا)- رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کاشمر گفت: دانش آموزان آینده ساز کشور هستند و خیرین با دیدن کمبودهای آیندسازان دلشان می سوزد و واردعرصه ‏مدرسه سازی می شوندو امیدوارند تا جایی که ممکن است نسل آینده بتواند در هر زمینه ای استعدادش شکوفا شود.

کد مطلب: ۱۰۹۲۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
خیرین با دیدن کمبودهای آیندسازان، واردعرصه مدرسه سازی می شوند

رضا محمدیان رئیس مجمع خیرین مدرسه سازکاشم ردر گفت وگو با خبر نگار پانا گفت: مهمترین هدف من از مدرسه سازی این است که فضای آموزشی کم است و ما نیاز مردم و جامعه را می فهمیم وبه خاطر این شرایط دلمان می سوزد وترغیب به انجام کار خیر می شویم. وی ادامه داد: ازجمله کمبودهای کاشمر یک مرکز قرآنی مجهز و با ظرفیت بالا است که شهرستان با وجود استعدادها و اساتید قرآنی مطرح استانی و کشوری از وجود یک مرکز با امکانات لازم محروم است و ما با رایزنی و مشورت هایی که با متخصصین و مربیان قرآنی انجام داده ایم قصدداریم با یاری خداوند دارالقرآنی حدالامکان در شان و جایگاه این عزیزان در مدت کمتر از دو سال بسازیم.

وی ادامه داد: من از تمام کار های خیری که انجام داده ام همه را دوست دارم اما دلچسب ترین کار خیری که انجام داده ام ساختن نماز خانه های مدرسه های نمونه دانش و استعدادهای درخشان شهید بهشتی است و هنوز بعد از گذشت چند سال بعضی مواقع در آنجا حاضر شده و در نماز و یا مراسم آنها شرکت کرده و لذت می برم.

محمدیان در توصیه ای به دانش آموزان گفت: برای درس خواندن، آموختن دانش و یا هر کار دیگری انگیزه قوی و هدف مستحکم داشته باشید چون اگر انگیزه ای نداشته باشیم راهی برایمان باز نمی شود و با انگیزه و هدف است که انسان ها به هرجایی که اراده کنند، می رسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار