معاون سازمان امور مالیاتی خبر داد:

تمدید دو ماهه ارایه اظهارنامه‌های مالیاتی

تهران(پانا)- معاون سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به تمدید دو ماهه ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی، می‌گوید صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) تا پایان مردادماه و اشخاص حقوقی تا پایان شهریورماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را به صورت الکترونیکی به سازمان تسلیم کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۲۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تمدید دو ماهه ارایه اظهارنامه‌های مالیاتی

به گزارش سازمان امور مالیاتی، «محمد مسیحی» افزود: صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) که مطابق قانون باید تا ۳۱ خرداد ماه هر سال نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند، امسال با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و تاثیری که این معضل بر کسب و کار و مشاغل کشور داشته است، از تمدید ارایه اظهارنامه برخوردار می‌شوند.

وی اضافه کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، این صاحبان مشاغل تا ۳۱ مردادماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال و مالیات خود را نیز به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی طبق قانون ۳۱ تیرماه هرسال است، افزود: این مهلت برای اشخاص حقوقی نیز به مدت ۲ماه تمدید شده است و این دسته از مودیان تا ۳۱شهریورماه برای ارائه اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ و پرداخت مالیات مهلت دارند.

معاون درآمدهای سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد: ضروری است مودیان از هرگونه مراجعه غیرضروری به ادارات مالیاتی اجتناب کرده و از طریق سامانه خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس www.Tax.gov.ir نسبت به ارسال اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار