مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

مشارکت بانوان در کارهای عام المنفعه از مصادیق بارز اجرای سند تحول بنیادین است

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد آموزش و پرورش تمام توان خود را برای بهره مندی حداکثری ظرفیت خیرین، بالاخص بانوان خیر استان، جهت اجرایی سازی این طرح راهبردی به کار خواهد برد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت بانوان در کارهای عام المنفعه از مصادیق بارز اجرای سند تحول بنیادین است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، برای اولین بار در استان و با حضور نادر جهان آرای، جلسه بانوان خیّر با محوریت طرح آجر به آجر با همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک رشت برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در این دیدار گفت: مدارس مرکز یادگیری و تحولات بنیادی در در آینده است که با اهمیت دادن به افزایش فضاهای آموزشی و کیفی سازی آنها در راستای اجرای هرچه بهتر امور تربیتی و آموزشی در واقع در ساخت و آبادانی جامعه فردای ایران اسلامی گام برداشته ایم.

جهان آرای با تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش در آینده کشور، تصریح کرد: هدف برگزاری این جلسات در درجه اول ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و مشارکت در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه در بین آینده‌سازان و فرهنگیان است.

وی با اشاره به اجرای بسته تحولی طرح آجر به آجر در راستای توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: در جهت اجرای طرح سند تحول بنیادین که در آن به جلب مشارکت ارکان عمومی و تدوین سازوکارهای اثربخش برای جذب کمک‌ها و مشارکت عمومی تأکید شده، استان گیلان تمام توان خود را برای بهره مندی حداکثری ظرفیت خیرین، به ویژه بانوان خیّر استان جهت اجرایی کردن این طرح به کار خواهد برد.

در ادامه بهرام صفری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک رشت اظهار کرد: امروز این افتخار نصیب ناحیه یک شد تا مقدمات تشکیل شورایی با عنوان بانوان خیر را در استان آغاز و در راستای اجرای طرح آجر به آجر و ساخت و کیفی سازی مدارس اقدام کنیم.

وی افزود: در اهمیت عمل مدرسه سازی همین بس که بگوییم هر بنایی روزی فرسوده می شود اما مدرسه و فضای آموزشی بنایی است که در آن تحول پایدار شکل خواهد گرفت.

در ادامه جلسه هر یک از اعضای شواری بانوان خیر ناحیه یک رشت، نسبت به ایراد نظرات و نکاتی پیرامون حرکت با قوت و قدرتمند این شورا در عرصه مدرسه سازی و طرح آجر به آجر اقدام کردند.

در پایان از خانم پتکی خیر بنام استان گیلان و ناحیه یک رشت با اهدا لوح، قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار