استاندار کهگیلویه و بویراحمد، درگذشت کوهنورد مصدوم در اطفای آتش سوزی جنگل‌های دیل را تسلیت گفت

البرز زارعی همیشه در اذهان و تاریخ زاگرس نشینان جاودانه خواهد ماند

یاسوج (پانا) - استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی به مناسبت جان باختن کوهنورد فداکار گچسارانی که در اطفای آتش جنگل‌ها با سوختگی بالا جان خود را از دست داد را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۰۹۱۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، درگذشت کوهنورد مصدوم در اطفای آتش سوزی جنگل‌های دیل را تسلیت گفت

البرز زارعی کوهسرک، ۳۸ ساله که در جریان مهار و اطفای آتش سوزی‌های اخیر منطقه دیل در ارتفاعات گچساران دچار سوختگی شدید شده بود عصر روز جمعه ۳۰ خرداد ماه، جان باخت.

زارعی بعد از مصدومیت ابتدا به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد، اما بعد از عیادت استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جهت ادامه روند درمان با بالگرد اورژانس یاسوج به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان منتقل شده بود.

او که به عنوان نیروی داوطلب برای مهار آتش‌سوزی رفته بود در هنگام خاموش کردن آتش دچار سوختگی شدید شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در متن پیام حسین کلانتری، استاندار برای تسلیت از دست رفتن البرز زارعی، آمده است:

خانواده معظم و محترم زارعی

سلام علیکم؛

خبر درگذشت جوان دلیر و فداکار هم استانی که در جریان حادثه آتش سوزی در کوه دیل جانانه برای حفاظت از سرمایه ملی و حراست از عرصه های جنگلی، منابع طبیعی و حیات وحش به مصاف آتش رفت و جان شیرین خویش را به خطر انداخت، موجب تأسف و تألم همه مردم استان،دوست داران طبیعت و حافظان محیط زیست شد.
بی تردید حرکت فداکارانه البرز عزیز همیشه در اذهان و تاریخ زاگرس نشینان جاودانه خواهد ماند.
اینجانب ضایعه دردناک از دست دادن البرز عزیز را به خانواده داغدار، مردم غیور و شریف گچساران، هم استانی های عزیز، دوست داران و حافظان طبیعت، جامعه ورزشکاران و کوهنوردان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند سبحان برای آن انسان شریف و شایسته رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم مسالت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار