رئیس اداره ی امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان بوشهر:

شناسنامه مدارس شاهد، مبنای کار این مدارس است

بوشهر(پانا) - رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان بوشهر گفت شناسنامه مدارس شاهد در برگیرنده راه‌ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت آموزشی و تربیتی است.

کد مطلب: ۱۰۹۰۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
شناسنامه مدارس شاهد، مبنای کار این مدارس است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، مجید عابدی در نشست ستاد شاهد شهرستان دشتستان ضمن سپاس از تلاش های مدیر آموزش و پرورش، کارشناسان و مدیران مدارس شاهد این شهرستان به خاطر اجرای برنامه های ویژه این مدارس اظهار کرد: شناسنامه مدارس شاهد که در برگیرنده راه‌ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت آموزشی و تربیتی است، با تکیه بر تمامی اسناد بالادستی نظام آموزشی کشور به ابتکار رزاقی مدیرکل امور شاهد در راستای ارائه سبکی منسجم برای فعالیت های این مدارس تدوین و طی ساعت ها کلاس آموزشی در استان های مختلف تدوین و نهایی شده است.
عابدی گفت: ستاد اجرایی شاهد استان به راهبری مدیرکل دانا و فهیم، بر آن است تا در سال تحصیلی جاری مدیران این مدارس را در استان برای اجرایی کردن تمامی برنامه های تعریف شده در این حوزه مورد حمایت جدی قرار دهد. بر این اساس، روند اجرایی شدن این برنامه ها به طور مرتب مورد رصد و ارزیابی قرار خواهد گرفت.
در این نشست، سهراب باقری مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت ها و رشد علمی تربیتی دانش آموزان تحت تربیت مدارس شاهد، بر عزم جدی خود در حمایت و کمک به اجرای برنامه های خاص این مدارس تأکید کرد.
همچنین در این نشست، چالش های مختلف حوزه کار مدارس شاهد این شهرستان، به ویژه مسائل و مشکلات مربوط به طرح پراکنده شاهد، مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی برای رفع موانع گرفته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار