رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان بوشهر:

توجه به فرزندان ایثارگران از اولویت های آموزش و پرورش است

بوشهر(پانا)_ رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان بوشهر گفت توجه به وضعیت فرزندان ایثارگران از اولویت های آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۰۷۵۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
توجه به فرزندان ایثارگران از اولویت های آموزش و پرورش است

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، مجید عابدی در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت : خانواده های ایثارگر و شاهد بخش بزرگی از جامعه هستند که می توانند الگوی مناسبی برای سایر اقشار باشند.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: مدارس شاهد در کشور متقاضیان و علاقمندان زیادی دارد اما به دلیل پراکندگی دانش آموز، این مدارس در همه شهرها و مناطق فعالیت ندارد.

وی با اشاره به اینکه توجه به وضعیت فرزندان ایثارگر از اولویت های آموزش و پرورش است، اضافه کرد: مدارس شاهد از بدو تاسیس دارای شرایط عالی، برتر و الگوی مدارس دیگر بوده اند که نیاز است با همت، تلاش و برنامه‌ریزی مناسب در آینده‌ای نزدیک به جایگاه واقعی خود برسند.

عابدی ادامه داد: ابتدای خرداد زمان پیش ثبت نامه مدارس شاهد بر اساس جدول زمانی تعیین شده از طرف اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش مشخص شده است.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان بوشهر ابراز داشت: خانواده های شاهد، جانبازان، ایثارگران و افراد دیگر می توانند از طریق سامانه سجا به آدرس saja.medu.ir پیش ثبت نام کنند که پس از اتمام زمان پیش ثبت نام، دانش آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده اند باید مدارک را به مدارس تحویل دهند.

وی تصریح کرد: زمان پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی از اول تا 17 خرداد است و پیش ثبت نام کلاس هفتم از اول تا 14 تیر و پایه دهم از 5 تا 21 تیر انجام می شود.

عابدی عنوان کرد: دانش آموزانی که در مدارس شاهد مشغول به تحصیل هستند نیازی به پیش ثبت نام ندارند و از طریق مدرسه در کلاس بالاتر ثبت نام می شوند اما دانش آموزانی که در مدارس دیگر تحصیل می کنند و علاقه به حضور در مدارس شاهد دارند، در صورت وجود ظرفیت خالی در این مدارس، می توانند از اول تا 10 مرداد در میان پایه ها پیش ثبت نام کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: توجه به ایثارگران و خانواده های شاهد از وظایف همه اقشار بویژه آموزش و پرورش و فرهنگیان است که ما خود را موظف به اجرای آن می دانیم.

ظهیر محمودی افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگی که شهدا برای ما به ارمغان آورده اند باید همواره ادامه داشته باشد که حضور و فعالیت فرزندان ایثارگران نمونه مناسبی برای این مهم است.

در این دیدار که اسماعیل درویشی مسؤول امورایثارگران و شاهد اداره نیز حضور داشت، اعضای شورای معاونین به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار