با حضور معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و‌ پرورش استان بوشهر:

از حوزه های امتحانی آموزش و پرورش منطقه آب پخش بازدید به عمل آمد

آب پخش(پانا)_ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی امتحانات در حال برگزاری است .

کد مطلب: ۱۰۹۰۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
از حوزه های امتحانی آموزش و پرورش منطقه آب پخش بازدید به عمل آمد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه آب پخش: صبح امروز در بازدید سر زده معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و‌ پرورش استان بوشهر، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، کارشناس حوزه آموزش، معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس حراست، کارشناس سنجش از حوزه امتحان نهایی خرداد ماه منطقه آب پخش بازدید نمودند .

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و‌ پرورش استان بوشهر در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عوامل اجرایی حوزه های امتحانی به منظور ایجاد شرایط بهتر در حوزه های امتحانی سفارشات و نکاتی ارائه کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش بیان نمود: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی امتحانات در حال برگزاری است و امکانات خوبی از جمله مواد ضد عفونی و آماده کردن محیط مناسب را در مقابله با کرونا برای دانش آموزان فراهم کرده ایم
اکرم پاپری اضافه نمود: با توجه به شیوع بیماری کونا همکاران مراقب از ماسک استفاده و دستکش استفاده کردند و دانش آموزان را ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرده ایم و در حوزه‌های امتحانی فاصله صندلی‌ها رعایت شده است.

پاپری اضافه نمود: تمام تلاش همکارانمان این است که امتحانات در کمال آرامش برگزار شود و دانش آموزان بدون کوچکترین دغدغه و نگرانی در جلسات امتحان حضور یابند.

وی عنوان کرد: 2 حوزه درمنطقه آب پخش وجود دارد که دختران در سالن آموزشگاه دخترانه زینب کبری(س) و پسران در سالن همایش اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش در حال برگزاری می باشد .

در راستای این بازدید،چگونگی برگزاری امتحانات ،ضوابط مراقبین،کیفیت سئوالات امتحانی،فضای فیزیکی و صورتجلسات بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار