تشکیل شورای معاونین با محوریت کمیته انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در سالن جلسات منطقه 2

تهران (پانا)- هوشنگ میرشفیعی مدیرآموزش و پرورش منطقه ۲ ضمن اشاره  به اهمیت کار مدیران در مدارس عنوان کرد مدارس پل ارتباطی آموزش و پرورش و خانواده ها هستند و در صورت ضعف مدیریت، چالش هایی را برای آموزش و پرورش به وجود می آورند.

کد مطلب: ۱۰۹۰۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل شورای معاونین با محوریت کمیته انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در سالن جلسات منطقه 2

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 تهران، جلسه هماهنگی و بررسی فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران در سال تحصیلی 400-99 با حضور میرشفیعی مدیرآموزش و پرورش منطقه، شهبازبیگی رییس اداره ارزیابی عملکرد شهر تهران، قربانی رییس اداره متوسطه دوره اول، امیری کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و شورای معاونین منطقه برگزار شد.

میرشفیعی، مدیر آموزش و پرورش به اهمیت کار مدیران در مدارس اشاره کرد و گفت: مدارس پل ارتباطی آموزش و پرورش و خانواده ها هستند و در صورت ضعف مدیریت مدرسه چالش هایی را برای آموزش و پرورش به وجود می آورند.

میرشفیعی افزود: گزینش مدیران مدارس در سطوح مختلف باید بر اساس شایسته سالاری، تعهد، تخصص و پیشگامی آنان در ارزش های الهی و انسانی و معیارهای علمی، کارآمدی و باور به اهداف نظام تعلیم و تربیت باشد.

در ادامه شهبازبیگی رییس اداره ارزیابی عملکرد شهر تهران گفت: امروز آمدیم تا در خصوص چالش های سال گذشته انتصاب مدیران مواردی را که می دانید وجود داشته، بیان نمائید تا بتوانیم با همفکری بر اساس دستورالعمل انتصاب مدیران افراد شایسته را برای مدیریت مدارس در سال تحصیلی جاری انتخاب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار