اعطای تسهیلات ۱۶ میلیون تومانی به هنرمندان صنایع دستی

کرج (پانا) - هنرمندان صنایع دستی با معرفی ادارات میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تسهیلات ۱۶ میلیون تومانی دریافت می کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۰۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اعطای تسهیلات ۱۶ میلیون تومانی به هنرمندان صنایع دستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز البرز، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی ساوجبلاغ گفت: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده از کارگاه‌های صنایع دستی آسیب دیده پیشنهاد شده که برای حمایت از فعالان این عرصه با پرداخت تسهیلات خسارات ناشی از کرونا جبران شود.

فریدون محمدی افزود: در این نمایشگاه ۲۵ هنرمند در ۲۰ غرفه آثار ارزشمند خود را به نمایش گذاشتند که تمام تلاش ما برای ارائه این آثار به آن سوی مرزهاست تا علاوه بر حمایت از هنرمندان خود بازار خوبی را هم برای فعالان این صنعت فراهم کنیم.

وی اظهار کرد: آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه آثاری است که در ایام قرنطینه بیماری کرونا تولید شده و امروز در معرض دید عموم قرار گرفت.

محمدی تخصیص بازار دائم بصورت مجازی برای فروش آثار صنایع دستی را در هر شهرستان و مرکز استان مهم بیان کرد و گفت: این خلع باید ترمیم شود و هر چه سریع تر قدم های اقتصادی برای این قشر زحمتکش برداشته شود تا دغدغه فروش آثار خود را نداشته باشند.

این نمایشگاه از دیروز با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، امام جمعه مرکز شهرستان ساوجبلاغ، مدیر اداره میراث فرهنگی ساوجبلاغ و جمعی از هنرمندان از ساعت 9 تا 19 آغاز به کار کرده و فردا دوشنبه 26 خرداد به کار خود پایان می دهد.

این نمایشگاه در خیابان آثار باستانی، ساختمان اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی بر پا شده شده است و بازدید از آن برای عموم آزاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار