پس گرفتن بیش از چهار هکتار از اراضی ملی تصرف شده در شهرستان داراب

شیراز (پانا ) - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب خبر داد چهار و دو دهم هکتار از اراضی ملی تصرف شده شهرستان داراب در مناطق چنار برفدان و فسارود مشهور به مبارزی، از دست متصرفان خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پس گرفتن بیش از چهار هکتار از اراضی ملی تصرف شده در شهرستان داراب

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، علیرضا قاسمی با اعلام این خبر گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر وقوع دو فقره تخلف در حوزه منابع طبیعی این شهرستان بلافاصله هماهنگی های لازم با عوامل قضایی انجام و با همکاری عوامل کلانتری 12 انتظامی داراب به منطقه مورد نظر اعزام و اقدام به رفع تصرف و قلع و قمع درختان غیر قانونی کاشته شده در این اراضی کردند.

قاسمی افزود: برخورد قاطع با متصرفین و حفظ و صیانت از انفال علاوه بر وظیفه قانونی از وظایف شرعی ماست و باید تمام تلاش خود را در اجرای این رسالت مهم به کار گیریم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب با اشاره به حمایت خوب دستگاه قضا بخصوص دادستان شهرستان و همکاری و همراهی نیروی انتظامی با نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در برخورد با سودجویان عرصه های منابع طبیعی تصریح کرد:حفاظت و صیانت از عرصه های پهناور منابع طبیعی به تنهایی امکان پذیر نبوده و همه مردم و طبیعت دوستان باید در این زمینه با منابع طبیعی همکاری داشته باشند.

وی در ادامه ضمن هشدار به متجاوزان عرصه های منابع طبیعی افزود: به هیچ وجه با متصرفان تعارفی نداشته و از تخلفات آنان در اراضی ملی چشم پوشی نخواهیم کرد و اشد مجازات در انتظار متجاوزین به عرصه های ملی خواهد بود.

قاسمی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی و یا مشاهده آتش سوزی در این عرصه ها مراتب را سریعا به شماره 1504یگان امداد جنگل و مرتع منابع طبیعی اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار