_ ابوذر مهدی نخعی فرماندار زاهدان خبرداد:

ثبت نام نفت سفید از طریق کافی نت ها محقق شد

زاهدان(پانا) - ابوذر مهدی نخعی فرماندار زاهدان اعلام کرد ثبت نام شهروندان زاهدان جهت دریافت نفت سفید از طریق کارت بانکی در همه کافی نت ها و مراکز خدمات کامپیوتری سطح شهر محقق شد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام نفت سفید از طریق کافی نت ها محقق شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، در پی بازدید فرماندار زاهدان از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه مرکزی زاهدان، جلسه فوق العاده ای در این خصوص با حضور وزارتی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه زاهدان، کرد سرپرست شرکت پست استان و ریاست ابوذر مهدی نخعی فرماندتر زاهدان برگزار شد.

ابوذر مهدی نخعی اظهار کرد: باتوجه به بازدید از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه مرکزی زاهدان و ازدیاد مراجعه کنندگان و کمبود فضای ثبت نام مردم جهت دریافت نفت سفید از طریق کارت بانکی در این جلسه تصمیم گرفته شد که با قید فوریت مکان جدیدی بدین منظور جانمایی و تجهیز شود.
او افزود: از آنجایی‌که ثبت نام کارت بانکی جهت دریافت نفت سفید از طریق شبکه اینترنت انجام می‌شود با ابلاغ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از این پس مردم و شهروندان گرامی با مراجعه به همه کافی نت ها و مراکز خدمات کامپیوتری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

فرماندار زاهدان در پایان خاطرنشان کرد: ثبت نام کارت بانکی جهت دریافت نفت سفید از طریق گوشی تلفن همراه و کامپیوتر خانگی امکان پذیر است که در این جلسه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زاهدان مکلف شد چگونگی ثبت نام کارت بانکی را از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به مردم اطلاع رسانی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار