ترکیه نامزد میزبانی از المپیک 2032 شد

تهران (پانا) – ترکیه پس از ناکامی در کسب میزبانی المپیک 2020، اینبار برای بدست آوردن میزبانی المپیک 2032 دست به کار شده است.

کد مطلب: ۱۰۸۸۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
ترکیه نامزد میزبانی از المپیک 2032 شد

معاون رئیس کمیته ملی المپیک ترکیه که در هیات‌های اجرایی کمیته‌های المپیک اروپا (EOC) و دو و میدانی جهانی نیز فعالیت می‌کند، به آژانس آنادولو گفت: استانبول هفته آینده نامزدی خود را برای میزبانی از المپیک 2032 اعلام خواهد کرد. جهان دید که در رقابت برای میزبانی المپیک 2020 ما به توکیو باختیم، ترکیه لایق میزبانی از المپیک بود.

وی همچنین گفت: استانبول پس از اینکه نتوانست میزبانی المپیک 2020 را بدست آورد، پیشرفت مهمی داشته و کشور از لحاظ حمل و نقل، فرودگاه و سایر امکانات در وضعیت بسیار خوبی است و یکی از بهترین‌ها در جهان است. کشور جوان ما باید رویای خود را دنبال کند، روزها سریع می‌گذردند و رسیدن سال 2032 نزدیک شد.

تاکنون کشورهای استرالیا، هند، اندونزی و کشورهای کره شمالی و جنوبی به صورت مشترک نامزد میزبانی از المپیک شده‌اند که البته در این بین اندونزی و استرالیا به علت شیوع جهانی کرونا ویروس فعلا پروژه میزبانی را تعلیق کرده‌اند.

آرات گفت: "ترکیه ، با مدیریت موفقیت آمیز روند همه گیر ، وعده های خود را در مورد زیرساخت ها در زمان نامزدی خود در سال 2020 عملی کرد."

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار