رییس اتحادیه طلا وجواهر تهران در گفت‌وگو با پانا مطرح کرد؛

روند معکوس بازار طلا در مقایسه با وضعیت جهانی/پیش‌بینی ریزش بیشتر قیمت‌ها

خبرگزاری پانا: رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اعلام اینکه بازار طلا و سکه بازاری ریسک پذیر و بدون قابلیت پیش بینی دقیق است، اظهار کرد: در شرایطی که نرخ هر انس طلا در بازار جهانی در روزهای اخیر روزانه چند دلار افزایش یافته در بازار داخلی روندی معکوس در حال وقوع است.

کد مطلب: ۱۰۸۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد

احمد وفادار در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا، گفت: تاخیر در تمدید تحریم های اخیر توسط آمریکا مهمترین عامل کاهش نرخ دلار در روزهای اخیر بوده که به طور طبیعی بر بازار سکه و طلای داخلی تاثیر گذار شده است و در شرایطی که نرخ هر انس طلا در بازار جهانی در روزهای اخیر روزانه چند دلار افزایش یافته در بازار داخلی روندی معکوس در حال وقوع است.


وی ادامه داد: سکه بهار آزادی تا 21 هزار تومان زیر یک میلیون تومان نیز سقوط کرده است و دلار نیز تا 3 هزار تومان کاهش یافته است.


وفادار یاداور شد: توقف تحریم جدیدی که مقرر بود از دو روز گذشته اعمال شود و حضور قریب الوقوع هیاتی اروپایی در ایران از مهمترین دلایل ریزش بازارهای دلار و سکه در روزهای اخیر بوده است.


رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران تصریح کرد: البته بازار طلا و سکه بازاری ریسک پذیر و بدون قابلیت پیش بینی دقیق است، اما به نظر می‌رسد با ادامه روند کنونی اوضاع سیاسی کشور با ریزش ادامه دار قیمت‌ها در بازار مواجه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار