جلسه هیئت امناء حرم شهدا ء چهار باغ شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد

خبرگزاری پانا:در راستای تکریم از مقام والای شهیدان گمنام و تجلیل از ایثارگری و از خود گذشتگی این نشانهای پرافتخار امت شهید پرور ایران اسلامی نخستین جلسه هیئت امناء حرم شهدا ء چهار باغ کرج در محل فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۸۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛سرهنگ پاسدار نادر ادیبی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری ها و زحمات مسئولین شهرستان ساوجبلاغ و شهر چهار باغ در خصوص برگزاری باشکوه مراسم استقبال ، تشییع و بخاک سپاری 2 شهید گمنام در شهر چهار باغ گفت : شهیدان ما از گرانبها ترین سرمایه خود که جانشان بود گذشتند تا آسایش و امنیت هموطنان خود را تامین نمایند و شهیدان گمنام مقامشان و شاء نشان والاتر و بیشتر می باشدچرا که از نام خود نیز گذشتند .
ادیبی در ادامه افزود : استقبال مردم چهار باغ از این مهمانان و نور چشمانشان چنان زیبا و گسترده بود که هر بیننده ای را تحت تاثیر قرار می داد،و ما شاهد بودیم این مردم و مسئولین شهر چهار باغ مدتها در انتظار میزبانی از این عزیزان بودند که خداوند این توفیق را شامل حالشان نمود.

در ادامه علی حدادی فرماندارشهرستان ساوجبلاغ ضمن تاکید بر آغاز بکار کار گروه های عمرانی و فرهنگی حرم شهدا ء گمنام چهار باغ تاکید و تعجیل در انتخاب مشاورین و پیمانکار این پروژه معنوی در جمع حاضرین گفت : ما به عنوان خادمین این مردم خداجوی و شهید پرور وظیفه داریم سریعا مطالبات مردم را در خصوص ساخت حرم شهداء گمنام چهارباغ مورد توجه قرار دهیم و انشاءا...جلسات هیئت امناء تا پایان پروژه ساخت حرم مطهر این شهداء بطور مرتب و ماهانه برگزار خواهد شد.

در خاتمه این جلسه مقرر شدکمیته عمرانی با مسئولیت شهردار شهر چهارباغ و کمیته فرهنگی با مسئولیت امام جمعه شهر چهارباغ تشکیل و اقدامات لازم صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار