پیام استاندار فارس به مناسبت هفته جهانی محیط زیست

شیراز (پانا) - عنایت اله رحیمی، استاندار فارس به مناسبت هفته جهانی محیط زیست پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام استاندار فارس به مناسبت هفته جهانی محیط زیست

به گزارش اداره کل استانداری فارس، متن این پیام به این شرح است.
هفته جهانی محیط زیست،(16 تا 22 خرداد)، فرصتی ارزشمند برای سلامی دوباره به طبیعت و آشتی با مام مهربانِ محیط زیست است؛ فرصتِ یادآوری این نکته که «زمین خانه مشترک همه ماست باید در حفظ آن بکوشیم و از آن صیانت کنیم.»
صیانت از امانت زمین و محیط زیست به عنوان میراث مشترک همه نسل ها، نیازمند عقلانیت، تدبیر مسئولانه و تلاش فردی و جمعی همه اقشار جامعه است و شعار هر ساله روز جهانی محیط زیست، اهمیت این ضرورت را متذکر می سازد. همچنانکه شعار امسال روز جهانی محیط زیست، «پاسداشت تنوع زیستی» و شعار ملی «جهش تولید، حفظ محیط زیست برای توسعه پایدار ایران» است.

امسال فراگیری ویروس کرونا(کوید 19) بیش از پیش، این نکته مهم را یادآوری کرد که سلامت انسان به سلامت سیاره زمین پیوند خورده است، بنابراین آرزوی داشتن آرامش و آسایش، بدون داشتنِ محیط زیستی سالم، ناممکن است.

اینجانب، ضمن گرامیداشت روز جهانی محیط زیست، از بذل مساعی تمامی فعالان و متخصصان این عرصه، گروه های مردم نهاد، مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه محیط زیست، صمیمانه قدردانی می کنم و بر تداوم و ضرورت تحقق سیاست های محیط زیستی نظام جمهوری اسلامی تأکید می کنم. بدان امید که حافظانی امین و امانتدارانی قدرشناس برای محیط زیست باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار