مسافران شمال به ساعات یکطرفه شدن جاده ها توجه کنند

تهران(پانا)- مرکز مدیریت راه‌ها بر لزوم توجه مسافران شمال به ساعات یکطرفه شدن جاده‌ها تاکید و از ترافیک در محورهای هراز و کندوان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مسافران شمال به ساعات یکطرفه شدن جاده ها توجه کنند

به گزارش مرکز مدیریت راه‌ها، در محور کندوان، تردد ‌خودرو از ساعت ۱۲ فردا (جمعه) تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۷ خردادماه، از میدان امیرکبیر کرج‌ به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد بود و با اعلام ماموران پلیس راه، تردد از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

همچنین براساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های ترددشمار برخط، هم اکنون اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ترافیک در محور کرج - چالوس و جاده هراز

مرکز مدیریت راه‌ها از بروز ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس محدوده بیلقان خبر داد و اعلام کرد: هم اکنون ترافیک در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده های مشا و پلور نیمه سنگین است.

بر اساس این گزارش، اکنون تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت، روان است و در محورهای منتهی به شمال کشور بارش خاصی گزارش نشده است.

بیشترین تردد در جاده ها بین ساعات ۱۹ تا ۲۰

براساس اطلاعات حاصل از رصد ۲ هزارو ۲۳۹ دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، کل تردد ثبت شده در جاده ها نسبت به روز قبل ۲.۸ درصد کاهش دارد. در همین مدت، سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها ۱۱.۹ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صبح ثبت شده است.

آزادراه کرج-قزوین پرترافیک ترین جاده کشور

در آزادراه کرج-قزوین، آزادراه ‌تهران-کرج و آزادراه کرج-تهران در شبانه روز گذشته بیشترین تردد ثبت شد.

هفت جاده به دلیل نداشتن ایمنی‌ مسدود است

مرکز مدیریت راهها از انسداد محور قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰ ‌و امکان تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو خبر داد و اعلام کرد: جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، ‌محور خرم آباد-پل‌دختر ‌در استان لرستان، ‌محور سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد و جاده شهداد-نهبندان در استان کرمان نیز مسدود است.

این مرکز همچنین از مسدود بودن محور دهلران-اندیمشک در استان ایلام به دلیل نبود ایمنی کافی خبر داد و اعلام کرد: ‌محور فرعی شمشک-دیزین ‌به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

براساس این گزارش، ‌تردد ‌تریلر و کامیون در محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

ممنوعیت تردد کامیون در هراز تا بعدازظهر ۱۷ خرداد/مسیر ۱۶ خرداد یک‌طرفه می‌شود

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد: در محور هراز،‌ تردد خودرو از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۶ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۷ خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام پلیس را در منطقه، تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء‌ یک‌طرفه خواهد بود.

این مرکز تردد تریلرها در محور هراز را کماکان ممنوع دانست و اعلام کرد: تردد ‌کامیون به غیر از حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۷ خرداد در ‌محور هراز ممنوع است.

‌ممنوعیت تردد تریلر در محور فیروزکوه از صبح ۱۶ خرداد

بر اساس اعلام این مرکز، در جاده ‌تهران-فیروزکوه-قائمشهر تردد تریلر غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۱۶ خرداد از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر-فیروزکوه-تهران ممنوع است.

محدودیت تردد کامیون در جاده سلفچگان - قم و تردد موتورسیکلت در جاده های شمال

در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس نیز تردد تریلر و کامیون به غیر از حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۱۶ خرداد ممنوع است.

بر اساس این گزارش، تردد تریلر و کامیون به غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز جمعه ۱۶ خرداد در جاده سلفچگان - قم ممنوع بوده و آزادراه ساوه-تهران مسیر جایگزین خواهد بود.

همچنین تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۷ خرداد در ‌محورهای کندوان، ‌فیروزکوه، هراز و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار