دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

134 مبتلای جدید به کرونا در بوشهر

۵۳۸ مورد مبتلا به کرونا در استان بوشهر بهبودی قطعی یافتند

بوشهر(پانا)_ دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی 538 مورد مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت 134 نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
134 مبتلای جدید به کرونا در بوشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری اظهار کرد: تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر تا روز سه‌شنبه 13 خرداد ماه، 1260 نفر شامل 751 مرد و 509 زن است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از 134 مورد مثبت جدید 67 مورد در بوشهر، 2 مورد در دیلم، 10 مورد در گناوه، 11 مورد در دشتستان، 15 مورد در تنگستان، 2 مورد در دشتی، 8 مورد در دیر، 9 مورد در کنگان، 6 مورد در عسلویه و 4 مورد در جم شناسایی‌شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از مجموع مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های استان( 1260 نفر) تاکنون 538 نفر از آنان بهبودیافته و 62 نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و 23 نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
کشمیری به دانش آموزان و والدین توصیه کرد: ۴۸ ساعت قبل از آزمون با مراجعه به سایت Salamat.Gov.Ir در غربالگری بیماری کرونا شرکت کرده به سوالات پاسخ صحیح دهند و از پیامک ارسالی گوشی خود یا والدین همچنین از نتیجه غربالگری سامانه سلامت عکس گرفته و برای مدیر مدرسه ارسال کنند و مجددا پس از ۵ روز این عملیات را تکرار نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار