مدیر کل کانون استان آذربایجان شرقی ؛

انجمن‌های هنری و ادبی، مهم ترین عامل کشف استعدادهای نوجوانان و جوانان است

تبریز(پانا) - مدیرکل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، با تاکید تداوم برگزاری انجمن‌های هنری وادبی ویژه نوجوانان را ازمهمترین برنامه‌های کانون آذربایجان شرقی در سال ۹۹ عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
انجمن‌های هنری و ادبی، مهم ترین عامل کشف استعدادهای نوجوانان و جوانان است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش با اعلام این مطلب تاکید کرد، تجربه فعالیت گروهی، تحمل دیدگاه‌های منتقدان و ایجاد اعتماد به نفس واقعی برای تداوم حضور اثرگذار در عرصه هنر و ادبیات مهمترین دستاورد انجمن‌های هنری و ادبی است که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
مدیر کل کانون آذربایجان شرقی با بیان اینکه این انجمن‌ها در حال حاضر و به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی در حال برگزاری است، افزود: درحال حاضر ۵ انجمن ادبی و هنری در سطح استان آذربایجان شرقی و با حضور نوجوانان علاقه‌مند و مستعد به صورت فعال، جلسات خود را برگزار می‌کنند.
وی انجمن‌های داستان و شعر شهریار و نیز انجمن هنرهای نمایشی، عکاسی و هنرهای تجسمی را ۵ انجمن فعال استان عنوان کرد و در عین حال افزود: جلسات این انجمن‌ها با دعوت از چهره‌های شاخص هنر و ادبیات کشوری و استانی و به منظور بهره‌مندی از تجربیات این اساتید برگزار می‌شود.
بینش از خانواده‌ها خواست در صورت علاقه‌مندی فرزندان نوجوان خود به فعالیت‌های هنری و ادبی به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار