سامانه مهر مدرسه؛ سامانه‌ای برای جمع آوری کمک‌های خرد مردمی و ورود به عرصه مدرسه سازی

تهران (پانا) - سامانه مهر مدرسه که به تازگی از سوی وزیر آموزش و پرورش با حضور جمعی از خیرین مدرسه ساز کشور راه‌اندازی شده است، برای ورود خیرین و جمع آوری کمک‌های مردمی برای امر مدرسه سازی است تا هر فرد بتواند با تنها گذاشتن یک آجر به این عرصه قدم بگذارد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
سامانه مهر مدرسه؛ سامانه‌ای برای جمع آوری کمک‌های خرد مردمی و ورود به عرصه مدرسه سازی

سامانه مهر مدرسه به آدرس اینترنتی khayerin.dres.ir در سازمان نوسازی و تجهیز مدارس آماده شده است. این سامانه بر اساس چارچوب مشارکت هرچه بیشتر خانواده‌ها در امر مدرسه سازی و بر اساس آموزه‌های سند تحول بنیادین طراحی شده است و به جلب مشارکت بیشتر مردم در امر مدرسه سازی منجر می‌شود.

از طریق این سامانه خیرین مدرسه ساز می‌توانند در پروژه‌های مدرسه سازی که در آن مشارکت کرده‌اند، پیشرفت پروژه‌ها را مشاهده کنند، به اهدای زمین اقدام کرده و یا با مشاهده پروژه‌های در حال کار مدرسه سازی در هر پروژه‌ای که تمایل دارند، مشارکت کنند.

رونمایی از سامانه مهر مدرسه با حضور وزیر آموزش و پرورش

این سامانه به تازگی با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و نمایندگان جامعه خیرین مدرسه ساز، با هدف جلب مشارکت‌های مردمی برای انجام مدرسه سازی افتتاح شد.

وزیر آموزش و پرورش نیز در صفحه شخصی خود در فضای مجازی بر مشارکت هر فرد در امر مدرسه سازی، حتی با یک آجر تاکید کرد و با انتشار فیلمی از آیین رونمایی سامانه مهر مدرسه، عنوان کرد: هرکس می‌تواند حتی با یک آجر در ساخت مدرسه مشارکت کند.

وی همچنین افزود: مهم نیست که هرکس چقدر کمک می‌کند مهم این است که همه کمک کنند.

سامانه مهر مدرسه، همانطور که از نامش پیداست سامانه مشارکت‌های مردمی برای توسعه فضای آموزشی است. مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور نیز در پیامی در صفحه شخصی خود نوشت که از همین حالا می‌توانید با مراجعه به سایت mehremadrese.ir برای نوسازی، توسعه و یا تجهیز مدارس آجری روی آجر قرار دهید و حامی طرح‌های مدرسه سازی باشید.

این سامانه به همت خیرین مدرسه ساز برای جمع آوری کمک‌های خرد مردمی و ورود به عرصه مدرسه سازی راه‌اندزای شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار