پیام علیرضا کاظمی به مناسبت روز قدس

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به مناسبت روز قدس پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام علیرضا کاظمی به مناسبت روز قدس

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، متن پیام علیرضا کاظمی که به مناسبت روز جهانی قدس صادر شد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

صهیونیسم ‌و دولت‌ غاصب‌ و مجعول‌ صهیونیستی‌ در فلسطین‌، محکوم ‌به ‌فناست‌.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

روز جهانی قدس، روز مقابله حق علیه باطل و زورگویی و روز به میدان آمدن تمام مظلومان جهان در مقابل زورگویان جهان است.

قدس، بیت المقدس، قبله اول مسلمانان متعلق به همه ادیان و مذاهب به ویژه مردم آزاده جهان است که رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی قریب 72 سال با حمایت جریان غربی عربی آنرا اشغال کرده است هر چند بر طبق آیه شریفه إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ ۚ أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ؛ صبح پیروزی و زوال دولت غاصب اسرائیل نزدیک است اما این وظیفه آزاده خواهان و مسلمانان جهان است تا به داد مظلومان عالم برسند و در مقابل ظلم و تعدی کوتاه نیایند.

حضرت امام (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با آن دیدگاه رفیع خویش راه امروز را بر ما روشن نمودند و مسیر را برای همه مشخص، تکلیف را معین فرمودند و با نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس چراغ راهی برای همه ادوار روشن نمودند، لذا حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه آحاد جامعه به ویژه فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز است.

اما امسال به علت شیوع ویروس کرونا در جهان و کشور عزیز ما ایران، از برگزاری راهپیمایی های منسجم هر ساله محروم هستیم ولی این محدودیت مانع حمایت ما از فلسطین عزیز نخواهد شد و به تاسی از مراد و مقتدای خویش، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان ما جامعه فرهنگیان و دانش آموزان کشور همدوش سایر مردم جهان حمایت خویش را از مردم ستم دیده و رنج کشیده فلسطین اعلام می کنیم و با گوش دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب مشت های گره کرده خود را در فضای مجازی بر سر صهیونیسم غاصب و ایادی مستکبرش می کوبیم و ندا می دهیم : الـقـدس ُ لـنـا والحق لنا النصر لنا نحن الغالبون . . .

اینجانب از آحاد فرهنگیان عزیز و دانش آموزان گرامی دعوت می کنم در این روز با حضور پر شور در فضای مجازی این تک بیت را تکرار کنیم که امت همیشه در صحنه ایران اسلامی دوست و دوستدار فلسطین و خصم دشمنان آن در راستای محو دولت غاصب صهیونیسم خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار