جوانترین رئیس هیئت مدیره شستا معرفی شد

یاسوج (پانا) - صادق آرامش فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت شیرین دارو (از زیر مجموعه های شستا) انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
جوانترین رئیس هیئت مدیره شستا معرفی شد

این پزشک کهگیلویه و بویراحمدی که متولد سال ١٣٧٢ می باشد در میان اعضا و رؤسای هیئت مدیره شرکت های زیر مجموعه شستا جوانترین فرد در سطح کشور می باشد.

او که پیش از این عضو هیات مدیره و رییس کمیته حسابرسی شرکت شیرین دارو بود با حفظ سمت از طرف اعضاء هیئت مدیره به عنوان ریاست هیئت مدیره این شرکت بورسی انتخاب شد.

شرکت شیرین دارو زیر مجموعه هلدینگ دارویی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در سال 1350 در شهر شیراز تأسیس شد. فرآورده های تولیدی این شرکت پودر عصاره شیرین بیان، عصاره جامد شیرین بیان و عصاره مایع شیرین بیان با درصد های مختلف از مواد مؤثره متناسب با خواست مشتری بوده و بازار صادراتی آن کشورهای مختلف اروپایی، چین، کانادا، مصر، امارات متحده عربی و … می باشد.

صادق آرامش هم اکنون مشاور سلامت شورای شهر شیراز می باشد، پیش از این و در دوران دانشجویی عضو شورای مرکزی خانه نشریات وزارت بهداشت و عهده دار دبیری شورای صنفی و همچنین موسس و دبیر انجمن اسلامی امید دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار