پخش زنده جشن الفبا و تکلیف ۴۸ هزار دانش آموز گیلانی از شبکه استانی سیما

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از برگزاری جشن الفبا و تکلیف دانش آموزان به صورت پخش زنده تلویزیونی در 8 خرداد خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پخش زنده جشن الفبا و تکلیف ۴۸ هزار دانش آموز گیلانی از شبکه استانی سیما

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نادر جهان آرای با اعلام این خبر افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، امسال جشن الفبا برای حدود ۳۲ هزار دانش آموز کلاس اولی و جشن تکلیف ۱۶ هزار دانش آموز دختر کلاس سوم ابتدایی گیلان هشتم خرداد به صورت زنده از شبکه تلویزیونی "باران" پخش می شود.

وی اظهار کرذ: جشن الفبا برای دانش آموزان کلاس اولی با هدف کسب مهارت خواندن، نوشتن و قدردانی از زحمات معلمان و والدین برگزار می شود ضمن اینکه جشن تکلیف دانش آموزان نیز با هدف رسیدن سن تکلیف و عبادت دختران کلاس سومی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به امکان مشارکت دانش آموزان در جشن الفبا اظهار کرد: دانش آموزان کلاس اولی می توانند آثار خود را در رشته های: سرود، تئاتر، شعرخوانی، قصه و عکس های آموزشی تا 31 اردیبهشت به ادارات آموزش و پرورش مناطق استان تحویل دهند. جهان آرای خاطرنشان کرد: در جشن تکلیف که ویژه دانش آموزان پایه سوم دختر برگزار می شود، علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب فیلم یک دقیقه ای در رشته های: شعر، دکلمه، نیایش، دل نوشته، داستانک، بیان احکام و ... تا تاریخ 31 اردیبهشت 99 به ادارات آموزش و پرورش مناطق مختلف استان تحویل دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار