مشارکت آموزگاران آذربایجان غربی در طرح نقد و ارزشیابی درس فارسی دوره اول ابتدایی

ارومیه (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، از مشارکت آموزگاران استان آذربایجان غربی در طرح نقد و ارزشیابی درس فارسی سه سال اول ابتدایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت آموزگاران آذربایجان غربی در طرح نقد و ارزشیابی درس فارسی دوره اول ابتدایی

به گزارش اداره آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، «بهزاد باقرزاده» با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح ملی نقد و ارزشیابی برنامه درسی فارسی اول تا سوم ابتدایی با همکاری آموزگاران و گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی اداره کل در استان آذربایجان غربی به عنوان یکی از استان های مشارکت کننده در این طرح انجام یافت.

باقرزاده افزود: در این طرح 9 نفر از آموزگاران مجرب و باسابقه استان آذربایجان غربی از طریق سامانه وزارتی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور و با راهبری گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی به این کار اقدام و با مشارکت علمی خود کتابهای مذکور را نقد و ارزیابی کردند. در هر پایه تحصیلی سه نفر (دو نفر برای درس خوانداری و یک نفر برای درس نوشتاری) از آموزگاران حاذق استان به نقد و ارزیابی برنامه درسی فارسی ابتدایی پرداختند.

این مقام مسئول بیان کرد: هدف از انجام طرح اعتبارسنجی کتابهای جدیدالتالیف، جلب مشارکت آموزگاران با تجربه در امر تالیف کتاب های درسی و انعکاس نظرات و پیشنهادهای آنان به منظور غنی تر کردن کتابهای درسی از طریق یافته های علمی و پژوهشی جدید و دقیق و اصلاح نقاط ضعف و برطرف کردن مشکلات احتمالی در جهت بهبود برنامه درسی در سال های آتی و در نهایت آموزش اثربخش و یادگیری بهتر دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار