به پاس قدردانی از مدافعان سلامت؛

آموزش یک ترم رایگان آموزشگاه تجسمی «طرح نو» درسیاهکل

رشت (پانا) - آموزشگاه تجسمی «طرح نو» سیاهکل به پاس قدردانی از زحمات و تلاشهای کادر درمان این شهرستان، یک ترم آموزش رایگان به فرزندان این قشر زحمت کش ارائه می دهد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش یک ترم رایگان آموزشگاه تجسمی «طرح نو»  درسیاهکل

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیاهکل، آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی «طرح نو» به مدیریت فاطمه حسن پور با مجوز رسمی از این اداره در نظر دارد، به پاس قدردانی از تلاش و ایثارگیرهای شبانه روزی کادر درمان بیمارستان الغدیر شهرستان سیاهکل در مقابله با ویروس کرونا یک ترم رایگان در پاییز 99 به صورت مهمان پذیرای فرزندان یا خود این عزیزان زحمت کش می باشد.

فاطمه حسن پور با مدرک کارشناسی (گرافیک تصویرسازی) از هنرمندان نقاش این شهرستان با سابقه فعالیت هنری 15 سال و برپایی چندین نمایشگاه درسیاهکل و رشت بوده که در سال 87 مجوز فعالیت آموزشگاهی گرفت و در حال حاضر نیز به آموزش طراحی و نقاشی سیاه قلم - گواش - رنگ روغن - مداد رنگی - آبرنگ - نقطه کوبی - میناکاری - نقاشی و چاپ پارچه و دیگر تکنیک های نقاشی می پردازد.

علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به آدرس سیاهکل - خیابان امام - خیابان شهید باهنر جنب آژانس ملوان مراجعه و یا با شماره تلفن های 42315982 - 09119448527 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار