رئیس سازمان دانش‌آموزی شهرستان دیلم :

دو مربی سازمان دانش‌آموزی دیلم نمونه استانی شدند

دیلم،بوشهر(پانا)_ سیدغلامحسین میرجهانمرد و آسیه جوکار از شهرستان دیلم به عنوان دو مربی پیشتاز در سازمان دانش‌آموزی در استان بوشهر نمونه شناخته شدند.

کد مطلب: ۱۰۷۲۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دو مربی سازمان دانش‌آموزی دیلم نمونه استانی شدند

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم، محمد اکبری رییس سازمان دانش آموزی ضمن تبریک فرارسیدن ۲۱ اردیبهشت، بیست و یکمین سالروز تاسیس این سازمان بیان داشت: شهرستان دیلم دارای ۲۹ مربی پیشتاز فعال است که از این تعداد، سید غلامحسین میرجهانمرد و آسیه جوکار به عنوان مربیان نمونه استانی معرفی شدند.

این مقام مسئول با تشکر از زحمات اعضای این سازمان در شهرستان تصریح کرد: امسال علیرغم معلق شدن بسیاری از فعالیت‌ها به دلیل شیوع گسترش بیماری ویروسی کرونا، شهرستان دیلم عملکرد قابل قبولی در اغلب زمینه‌ها از جمله فعالیت‌های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی داشته است.

اکبری با اشاره به رسالت این سازمان در تربیت نسلی مسئولیت پذیر، خداباور و وطن دوست، آموزه های این تشکیلات را برای جامعه امروز مهم و ضروری دانست.

مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان دیلم گفت: همانطور که از نام این سازمان برمی آید، دانش آموز محور اصلی فعالیت‌های تشکیلاتی آن است که با ایجاد ارتباط موثر میان مربی، معلم و دانش آموز زمینه ساز بسیاری از فعالیت های تربیتی، پرورشی و فرهنگی است.

وی عملکرد شهرستان دیلم را در زمینه جذب، سازماندهی و فعالیت‌های تشکیلات دانش آموزی مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این که از تعداد ۱۵ مربی نمونه استان و در میان ۱۸ شهرستان و منطقه، ۲ مربی پیشتاز سهم شهرستان دیلم است خود دلیلی مبرهن بر کیفیت فعالیت‌های صورت گرفته در این شهرستان است.

وی همچنین اضافه کرد: تشکیلات سازمان دانش آموزی با توجه به ظرفیت‌های بالای خود می‌تواند بستری مناسب برای تربیت اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی برای دانش آموزان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار