به‌دلیل وقوع گرد و خاک صورت گرفت؛

ساعت ۱۱ زمان پایان کار ادارات و بانک‌های خوزستان

اهواز (پانا) - مدیرکل مدیریت بحران خوزستان زمان تعطیلی تمامی ادارات و بانک‌های این استان امروز یکشنبه را به علت وقوع گرد و غبار ساعت ۱۱ اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ساعت ۱۱ زمان پایان کار ادارات و بانک‌های خوزستان

به گزارش ایرنا؛کیامرث حاجی زاده بیان کرد: باتوجه به اخطار اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص ورود توده گرد و خاک عراقی به استان تا اواخر وقت امروز و بنا به پیشنهاد این اداره کل و موافقت استاندار و رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، زمان اتمام کار همه ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی سطح استان به جز مراکز امدادی، درمانی، عملیاتی، بخش‌های دارای نوبت کاری، خدماتی و مراکز آتشنشانی امروز یکشنه ۲۱ اردیبهشت ۹۹ ساعت ۱۱است.

هواشناسی خوزستان برای این استان در روز یکشنبه گرد و غبار همرفتی یا انتقالی از کشورهای همسایه را پیش‌بینی کرد.

در این مدت آسمان خوزستان نیمه ابری تا ابری و در مناطق شمال شمال شرق و شرق، رگبار و رعد و برق و با شدت کمتر در سایر نقاط استان قابل انتظار است؛ در مناطق جنوبی، جنوب غربی و مرکزی خوزستان نیز وزش باد متوسط یا تندباد لحظه ای و احتمال گرد و غبار همرفتی یا انتقالی از کشورهای همسایه پیش‌بینی می‌شود.

گرد و غبار با منشا کشور عراق روز چهارشنبه هفته گذشته ۱۷ اردیبهشت برخی از نقاط استان را فرا گرفت و در آبادان به بیش از ۴۳ برابر حد مجاز رسید و ساعت کاری ادارات و بانک‌های خوزستان را به ساعت ۱۱ کاهش داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار