با هدف بررسی برنامه‌ و فعالیت‌های جاری در حوزه های مختلف صورت پذیرفت؛

نشست هم اندیشی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با معاونت های این اداره کل

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش با حضور در محل کار کارکنان حوزه‌های معاونین آموزش متوسطه، آموزش ابتدایی و پرورشی و فرهنگی اداره کل ضمن بررسی برنامه ها و فعالیتهای مختلف این حوزه ها از نزدیک با آنان گفتگو و بحث و تبادل نظر کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با معاونت های این اداره کل

حمیدرضا رخشانی؛ ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، فرهنگ سازی و انسان سازی را دو اصل مهم تاریخ بشریت در همه اعصار و دوره ها دانست و اظهار کرد: برای توسعه، گسترش، نشر و ارتقای فرهنگ در مقاطع مختلف و جوامع گوناگون گام‌های زیادی برداشته شده است.
او ادامه داد: پایبندی بر اصول اخلاقی و قانونی، داشتن تقوای الهی و سلامت در کار از مهمترین مولفه های موفقیت در هر مجموعه‌ای است که می‌تواند مسیر رسیدن به هدف تعریف شده را هموار کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و بسترهای موجود و تبدیل آنها به احسن برای بهره‌وری بیشتر و بهتر بسیار مهم است و همه ما باید به دنبال تحقق این مهم باشیم.
او بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش را جامعه بزرگ دانش آموزان به‌عنوان آینده سازان و مردان و زنان آینده این سرزمین عنوان کرد و افزود: در جامعه امروزی با شناخت نیازهای گوناگون دانش آموزان و تدبیر و برنامه‌ریزی لازم می توانیم، انسانهای فکور خلاق، اخلاق مدار و با بصیرت و تربیت کرده و برای تاثیر گذاری در آینده ایران اسلامی مهیا نماییم.

رخشانی ارائه گزارشات تحلیلی و کاربردی در شاخص های مختلف و برنامه های پیش بینی شده را ضروری دانست و گفت: مادامی که موضوعات و محورهای کاری در هر حوزه و مجموعه ای تحلیل و واکاوی شود قطعاً معضلات و موانع آن کمتر و تحقق آن هموارتر می شود.
او موضوع نگهداشت دانش آموزان و برنامه ریزی برای این شاخص ها را بسیار مهمتر از جذب بازماندگان از تحصیل عنوان ارزیابی کرد و ادامه داد: صراحت و شفاف‌سازی آمار و ارقام و در پی آن تحلیل عملکردی موجب همفکری، همگرایی و هم افزایی در دستگاه تعلیم و تربیت استان خواهد شد.

شایان ذکر است: در این دیدارها، معاونین و کارکنان حوزه های یاد شده به ارائه نقطه نظرات، برنامه ها و مجموعه اقدامات و فعالیت‌های حوزه مربوطه پرداختند و در بسیاری از موارد بصورت دو طرفه و پرسش و پاسخ، موضوعات مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار