یک موسسه خیریه،ساخت یک مدرسه را در کرج متقبل شد

کرج (پانا) - مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز اعلام کرد درآستانه میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) تفاهم نامه ساخت یک مدرسه بین موسسه خیریه حامیان و آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج منعقد شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
یک موسسه خیریه،ساخت یک مدرسه را در کرج متقبل شد

به گزارش ایرنا، حسن مهرانی گفت: این مدرسه ۱۲ کلاسه به همت موسسه خیریه حامیان در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع درمنطقه کم برخوردار حصارک ساخته می شود.

وی با اشاره به اینکه حاج ابراهیم افشار، خیر مدرسه ساز به نمایندگی از این موسسه تفاهم نامه ساخت این مدرسه را امضا کرد، خاطرنشان کرد: تمام هزینه ساخت این مدرسه از سوی موسسه خیریه حامیان تامین می شود که به زودی در آیینی کلنگ زنی و در ظرف مدت یک سال ساخته خواهد شد. حاج ابراهیم افشار در سال های ۸۹، ۹۱ و ۹۳ تمام هزینه ساخت و آماده سازی سه مدرسه را درمناطق کم برخوردار حوزه آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج را متقبل شد.

مهرانی به کمبود فضای آموزشی در آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج پرداخت و اضافه کرد: در سالروز میلاد با سعادت امام زمان (عج) نیزتفاهم نامه ساخت ۲ مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز دراین ناحیه به همت حبیب الله ظهوری یکی از خیرین مدرسه سازاستان االبرز در منطقه کم برخوردار آق تپه مهرشهر کرج امضا شد.

وی عنوان کرد: این ۲ باب مدرسه نیز هر یک در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع با اعتبار ۵۰ درصدی خیر نیک اندیش و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان البرزاحداث می شود.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز ادامه داد: یک سوم جمعیت دانش آموزی این استان درآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه تراکم دانش آموزی درکلاس های درس این ناحیه بالاتر ازمیانگین کشوری است، افزود: کمبود فضای آموزشی در این ناحیه محسوس است و نیاز به مشارکت خیرین وتخصیص مناسب اعتبار دولتی برای تامین کلاس های درس ایمن و مناسب برای دانش آموزان داریم.

مهرانی یادآورشد: خیرین در طول ۲۰ سال گذشته خدمات ارزنده ای درحرکت معنوی و ملی مقدس مدرسه سازی دراین استان داشته اند.

وی تاکید کرد: البرزبه دلیل سیل مهاجرت به این استان سالانه نیاز به ساخت ۴۰۰ کلاس جدید دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار