مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه:

با تمام توان همراه با آموزش و پرورش در صدد تحقق اهداف هستیم

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه تاکید کرد: با تمام توان همراه با آموزش و پرورش در صدد تحقق اهداف هستیم.

کد مطلب: ۱۰۶۱۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
با تمام توان همراه با آموزش و پرورش در صدد تحقق اهداف هستیم

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، مرزبان نظری پیش از ظهر امروز در دیدار صمیمی با مدیرکل آموزش و پرورش استان که به مناسبت تبریک ایام هفته معلم صورت گرفت، گفت: اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و آموزش و پرورش جدای از هم نیستند و امیدواریم که بتوانیم در کنار یکدیگر در راستای تحقق اهداف گام برداریم و به هدف اصلی که جلب رضایت پروردگار است، دست یابیم.

وی افزود: خوشبختانه در حوزه نوسازی شاهد اقدامات چشمگیری در استان هستیم که به امید خداوند متعال در مهرماه سال جاری شاهد بهره‌برداری از آن‌ها خوهیم بود که از جمله آن‌ها: تعویض و تقویت سیستم گرمایشی مدارس و اتمام بازسازی برخی واحدهای نیمه تمام و جمع‌آوری تعدادی از مدارس کانکسی در سطح استان می‌باشد.

نظری با اشاره به ارزش و جایگاه معلم نیز اظهار داشت: به‌راستی که شان و منزلت این شغل شریف بسیار والا است و جا دارد به نمایندگی از کارکنان حوزه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از تلاش‌ها و مجاهدت‌های تمامی همکاران فرهنگی تقدر و تشکر نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار