استاندار کرمانشاه:

معلمین در هر شرایطی خوش می درخشند

کرمانشاه (پانا) - آیین بزرگداشت مقام معلم از طریق ویدئو کنفرانس با حضور استاندار کرمانشاه ، مدیرکل، فرمانداران و معلمین سراسر استان در سالن تدبیر اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمین در هر شرایطی خوش می درخشند

در این آیین هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه ضمن گرامی داشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته ی معلم گفت:همیشه معلمان در تمامی شرایط عادی و بحرانی خاطره خوشی را بجا می گذارند و خوش می درخشند.

وی افزود:امروز معلمان عزیز آموزش دهنده دانایی هستند و ما به این امر می بالیم زیرا که توسعه و پیشرفت در هر جامعه ای در گرو دانایی ست.

هوشنگ بازوند بیان کرد:انشالله معلمان توجه ویژه ای به این امر داشته باشند که در فرآیند گام دوم انقلاب بیش از 40 مرتبه نام جوانان ذکر شده و به این معناست که در این برهه مسئولیت سنگینی به عهده جوانان قرار داده شده است.

استاندار کرمانشاه ضمن تشکر از خدمات بی دریغ مدیرکل آموزش و پرورش و تمامی همکاران ایشان در نواحی و مناطق اظهار کرد:یکی از ادارات کل فعال در کشور بنا به گفته ی وزیر آموزش و پرورش استان کرمانشاه است.

این مقام مسؤول در ادامه تصریح کرد:امروز ویروس ناشناخته ی کرونا نظم جهان را بهم ریخته و بحران جدی به وجود آورده است. از آنجا که تاکنون هیچ راهی برای مقابله با این ویروس پیدا نشده برای مدیریت کردن آن، همه دنیا مجبور به شطرنج بازی با این ویروس جهت جلوگیری از خسارت بیشتر شده اند.

هوشنگ بازوند با اشاره به اینکه ویروس کرونا در تمامی زمینه ها از جمله فرهنگی،آموزشی،اجتماعی،اقتصادی خسارت های زیادی به جامعه وارد کرده،ابراز خرسندی کرد که معلمان از همان ابتدا در حوزه های فرهنگی و آموزشی به دنبال جبران این خسران برآمدند.

وی اعلام کرد: تاکنون در استان کرمانشاه مردم و خیرین در رزمایش گسترده ای که مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان به شرکت مردم در آن تاکید داشتند بیش از 69 میلیارد تومان کمک کرده اند و این قدم بسیار بزرگ، یکی از بهترین خاطره هایی است که از دوران این بحران به جا می ماند.

استاندر کرمانشاه در پایان سخنانش تصریح کرد:باید به فکر مرحله پساکرونا باشیم تا بتوانیم خسارت هایی که این بیماری به تمامی حوزه های جامعه وارد کرده جبران کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار