مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: معلمان محور دانایی هستند و دانایی، توانایی را به ارمغان می آورد

زاهدان( پانا) - فرآیند تدریس و آموزش مجازی در حقیقت نوعی جهاد علمی و فرهنگی توسط همکاران ساعی و اندیشمند در اقصی نقاط استان سیستان و بلوچستان است.

کد مطلب: ۱۰۶۱۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: معلمان محور دانایی هستند و دانایی، توانایی را به ارمغان می آورد

به گزارش اداره آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمیدرضا رخشانی اظهار کرد: کار ارزنده ای که معلمان در این ایام انجام دادند یقینا از بن جان برخواسته بود و نشان از عشق و دلبستگی‌شان به دانش آموزان و فرزندان این سامان داشته و دارد.
او با اشاره به آیه شریفه قرآن کریم (ان مع العسرا یسرا فان مع العسر یسرا) بیان کرد: قطعاً هر سختی با آسانی همراه خواهد بود و اقدام شایسته همکاران سرگروه آموزش باقیات و صالحاتی ماندگار است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: فرایند تولید محتوای آموزش تصویری و پخش از شبکه استانی هامون در کشور و در نوع خود بی نظیر بود و خوشبختانه تنها استانی بودیم که از ظرفیت رسانه ملی و صدا و سیما بصورت رایگان بهره گیری کردیم.
او این فرایند را در نوع خود یک جهاد علمی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: در سایه هم افزایی، همراهی و همگرایی کارهای سخت، آسان می شود و زمینه تحقق و پیاده شدن اهداف و برنامه های پیش بینی شده فراهم می‌شود.
رخشانی خاطرنشان کرد: با تمام وجود قدردان حسن نظر، تعامل و همراهی رسانه ملی به‌ویژه مدیرکل صدا و سیمای استان و نگاه ویژه و مثبت همه عزیزان در راستای اجرایی شدن این مهم هستیم.
شایان ذکر است در پایان این جلسه، از تلاش ها و زحمات سرگروه های آموزشی متوسطه استان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار