وزیر جهاد کشاورزی به سیستان و بلوچستان سفر کرد

زاهدان (پانا) - وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز به منظور بررسی وضعیت اجرای طرح بزرگ انتقال آب با لوله به ۴۶هزار هکتار از اراضی دشت سیستان، وارد سیستان و بلوچستان شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
وزیر جهاد کشاورزی به سیستان و بلوچستان سفر کرد

کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی، صبح امروز به منظور بررسی وضعیت اجرای طرح بزرگ انتقال آب با لوله به ۴۶ هزار هکتار از اراضی دشت سیستان، اجرای سیستم های نوین آبیاری و برنامه های توسعه ای بخش کشاورزی در تولید محصولات زراعی، باغی و دامی به سیستان و بلوچستان سفر کرد.
او در این سفر دو روزه خود به استان، امروز را به منطقه سیستان سفر کرد و فردا سه شنبه 23 اردیبشهت ماه نیز به جنوب این استان خواهد رفت.
گفته می شود در جریان این سفر حبیب اله دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، احمدعلی موهبتی استاندار، غلام حیدر زورقی رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، وزیر جهاد کشاورزی را همراهی می کنند.
شایان ذکر است؛ وزیر جهاد کشاورزی پس از ادای احترام به شهدای سیستان و بلوچستان در گلزار شهدای زاهدن به سیستان سفر کرده و از کشتارگاه صنعتی دام در شهرستان هامون بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار