قدردانی سازمان بسیج دانش‌آموزی درخصوص پیام تبریک مقام معظم رهبری به‌مناسبت روز معلم

تهران (پانا) - سازمان بسیج دانش‌آموزی درخصوص پیام تبریک مقام معظم رهبری به‌مناسبت روز معلم با انتشار پیامی قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی سازمان بسیج دانش‌آموزی درخصوص پیام تبریک مقام معظم رهبری به‌مناسبت روز معلم

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانش‌آموزی، متن این پیام به شرح زیر است:

«پیام سپاس»

محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای « مد ظله العالی »

سلام علیکم؛

زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل بر افروزی(حافظ شیرازی)

باری دیگر الطاف روح گستر رهبر بزرگوارمان موجبات سرافرازی بس با شکوه و مجلل فرهیختگان و مدافعان علم ومعرفت، آن چشمه های فیاض و فروزان که تمام همّ و غمّ و عمر گرامی خود را در جهت شکوهمند کردن آینده میهن عزیزمان ایران صرف کردند را فراهم کرد.

زمانی که فرهنگیان صاحبان دانایی روز خود شان را از طرف بالا ترین مقام معنوی و الهی جهان اسلام مورد عنایت قرار می گیرند، تمام خستگی ها و تالمات ناشی از هر گونه سختی ها و مرارت ها برایشان قابل تحمل بوده و با شکوه ترین اتفاق عمرشان محسوب و روحیه ی فعالیتهای آموزش، پرورشی و پژوهشی آنان چندین برابر می گردد.

امید داریم تک تک کلمات گهر بارتان در پیام سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم که مورد انتظار جامعه اسلامی است در بدنه ی آموزش و پرورش و تمامی محیط های آموزشی کشور و البته در جهان اسلام عملی و در نهایت با شکل گیری یک جامعه عادلانه و آرمانی، این ثروت های انبوه دانش آموزی و فرهنگی به ارزشمندترین ثروت کشورمان، ایران تبدیل گردد.

سازمان بسیج دانش آموزی و دانش آموزان بسیجی نیز برحسب و ظیفه، از بذل کریمانه در امید بخشی حضرت عالی نسبت به آحاد علم ودانش، کمال تشکر و قدر دانی را نثار می نمایند. باشد که سعادت مریدی واقعی و پیروی از نصایح تان را داشته باشیم انشاءالله.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار